Aviseringar
Rensa alla

Fittor


Ämnesstartare

Macktorsken:

[shake] ska googla och se efter.

Låter som en bra idé [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JoElite:

personer som är villiga att riva ner ett helt förhållande för att blygdläpparna har hamnat på en annan plats än majoriteten av andra blygdläppar

Nej, det är ju självklart, om man är ute efter nåt seriöst så spelar det ingen roll. Men jag undrar mest huruvida ni killar tänder på stora/små blygdläppar när det gäller en tjej man endast är ute efter sex med

JoElite:

men om du är orolig över att dina sitter på fel plats så kanske du ska säga det till killen innan ni har sex 🙂

Har inget som helst problem med mina egna. [y] Är av ren nyfikenhet jag frågar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Killar är nöjda så länge de får knulla [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lilla Lady:

Killar är nöjda så länge de får knulla[no-no]

Ja det är sant. Undrar mer vad de föredrar rent estetiskt.


   
SvaraCitera

hejhaj:

Låter som en bra idé

Tror inte det gör någon skillnad för mig


   
SvaraCitera
time
 time

JoElite:

, men om du är orolig över att dina sitter på fel plats så kanske du ska säga det till killen innan ni har sex 🙂

Fast det sämsta man kan göra om man har komplex för något är att påpeka det för någon annan. Liksom, människor är så fruktansvärt självupptagna att vi inte märker andras påstådda defekter förrän de påpekar det för oss. Och sen kanske det är allt man tänker på.


   
SvaraCitera

hejhaj:

jag undrar mest huruvida ni killar tänder på stora/små blygdläppar när det gäller en tjej man endast är ute efter sex med

Aha x)
Jag har helt ärligt talat ingen aning, det är lite som när man var liten, man behandlade ALLA likadant tills man hörde ordet rasist, jag tror helt allvarligt att rasismen inte hade funnits om vi inte hade uppmärksammat den lilla skillnaden, precis som ögonfärgismen och hårfärgismen inte fanns förs än hitler ( den jvla eliteidiologen ) sa att blondblåögda var mer värda än alla andra.
Om du uppmärksammar storleken på blygdläpparna kanske du skapar blygdläppismen eller nått x)

hejhaj:

Har inget som helst problem med mina egna. [y] Är av ren nyfikenhet jag frågar.

i understand, nyfikenhet är den bästa attributen, bra jobbat ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asså när man ska till o knulla så börjar man ju inte direkt med att inspektera fittan [tard]

*Näe tyvärr, du har lite rost på underredet, betala 200 och åtgärda inom 2 mån och återkom*


   
SvaraCitera
time
 time

JoElite:

precis som ögonfärgismen och hårfärgismen inte fanns förs än hitler ( den jvla eliteidiologen ) sa att blondblåögda var mer värda än alla andra.

Ah nej för det var verkligen Hitler som introducerade teorin om övermänniskor och deras attribut. [tard]

När tänker du lära dig att... läsa på innan du talar? [sad]


   
SvaraCitera
Tyrael

Kan du länka en bild på en

hejhaj:

fitta med inre blygdläppar som hänger utanför de yttre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Tror inte det gör någon skillnad för mig

Men kan du inte bara svara på vad du, rent utseendemässigt föredrar? Du måste ju tycka nåt är liiite finare?

Det är ju precis som att man tycker att t.ex. Brunt hår är lite finare än blont, stora bröst är lite mysigare än små osv.

JoElite:

Om du uppmärksammar storleken på blygdläpparna kanske du skapar blygdläppismen eller nått x)

Ja, fast tror nog att porrindustrin har påverkat lite mer än vad jag gör i det här fallet faktiskt [y] Men ja, du har rätt allt är ju egentligen normalt innan man får veta att det "ska" var på det ena eller andra sättet.

ChickiBull:

Asså när man ska till o knulla så börjar man ju inte direkt med att inspektera fittan[tard]

Nej, men som sagt. Vad föredrar du personligen rent estetiskt?


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Ah nej för det var verkligen Hitler som introducerade teorin om övermänniskor och deras attribut. [tard]

När tänker du lära dig att... läsa på innan du talar? [sad]

Sant, tack för att du påpekade detta 🙂
jag tänker lära mig NU, tack för att du lärde mig min lilla solros


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hejhaj:

Nyfikna tjejer röstar här [wink] (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
time
 time

JoElite:

jag tänker lära mig NU, tack för att du lärde mig min lilla solros

Men jag menar, du säger hela tiden saker som är helt batshit, som att du hittar på medan du håller på [tard] Varför ens uttala dig när du verkligen inte vet?


   
SvaraCitera

hejhaj:

Men kan du inte bara svara på vad du, rent utseendemässigt föredrar? Du måste ju tycka nåt är liiite finare?

Det är ju precis som att man tycker att t.ex. Brunt hår är lite finare än blont, stora bröst är lite mysigare än små osv.

nä, tror jag är en allätare.


   
SvaraCitera