Aviseringar
Rensa alla

Fittsvamp


Ämnesstartare

Idag har jag instruerat en fellow umare hur man svampundersöker sig själv. Sen försvann hon en kvart. Detta fick mig att tänka på att fittor är väldigt osexiga. Kanske för man tittar för lite på dem. Har du tittat på fittsn med spegel? Gör du det ofta? Är din fitta vacker? Pics or it did not happen

Nä skoja. Men på riktigt. Fittor och fittproblem. Hur gör ni för att hålla fittan på gott humör och vem tror ni jag lärt upp idag?


   
Citera
Ämnesetiketter

Flugsvamp framstår som ett trevligare alternativ.


   
SvaraCitera
Lounge

puke smiley


   
SvaraCitera

Min ståtliga manslem är allt annat än ståtlig.

Kroppsdelar skall inte ses som individer. Det är bara makabert.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

RakatKadaver:

Min ståtliga manslem är allt annat än ståtlig. Kroppsdelar skall inte ses som individer. Det är bara makabert.

Man-slem

Höhöhö


   
SvaraCitera

elverpigen:

Höhöhö

Hohohoho


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kallaru mej hora va jävla jävel


   
SvaraCitera

elverpigen:

Har du tittat på fittsn med spegel? Gör du det ofta? Är din fitta vacker? Pics or it did not happen

usch[blush]

elverpigen:

Fittor och fittproblem.

svamp är jobbigt, men finns ju botemedel för det.
och vissa tjejer, kvinnor har ju problem med sin lukt där nere och det kan ju komma och gå för alla ibland och det finns ju också botemedel mot. men det jobbiga är att dessa behandlingar håller på så länge, en vecka om inte mer! och då får man inte ha sex[cry] blir som att ha mens två gånger i månaden!


   
SvaraCitera

TYCKER EGENTLIGEN ALLA KÖN ÄR ÄCKLIGA (MEN SPECIELLT FITTOR), MEN I STUNDENS HETTA SÅ ÄR DE INTE SÅ ÄCKLIGA LÄNGRE.

DET ÄR SOM ATT BLODPUDDING ÄR RÄTT SNUSKIGT, MEN NÄR MAN ÄR VÄLDIGT HUNGRIG SÅ SMAKAR DET BRA ÄNDÅ


   
SvaraCitera

jämförde jag just kukar med blodpudding?


   
SvaraCitera

Fingerprints:

DET ÄR SOM ATT BLODPUDDING INTE ÄR RÄTT SNUSKIGT, MEN NÄR MAN ÄR VÄLDIGT HUNGRIG SÅ SMAKAR DET BRA ÄNDÅ

WÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

MEN KUKAR ÄR VÄL INTE FULA, DET ÄR JU PUNGEN SOM SER UT SOM ETT JÄVLA SKRYNKELMONSTER


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

WÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖMEN KUKAR ÄR VÄL INTE FULA, DET ÄR JU PUNGEN SOM SER UT SOM ETT JÄVLA SKRYNKELMONSTER

RUSSSIIIIIIIIIIIIN WÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

HÄNGPUNG WÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera

förlåt känsliga användare va


   
SvaraCitera

Fingerprints:

RUSSSIIIIIIIIIIIIN WÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖHÄNGPUNG WÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

WÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

UNDRAR HUR DET SER UT OM MAN BADAS ASLÄNGE MED PUNGEN, HAR INGET BADKAR I MIN LGHT SÅ KAN EJ PROVA..... PASSE VON OLJEBARON ARO HAR VÄL TYP 7 YACUZZIS SÅ HAN FÅR FAN TA EN FÖR LAGET


   
SvaraCitera