Aviseringar
Rensa alla

Fixa cigg i Kristianstad!


Ämnesstartare

Hejhej, jag är nyinflyttad i Kristianstad och jag har ingen aning om var man som minderårig kan köpa cigg.. måste ha svar snabbt!

Finns här någon som bor i Kristianstad eller i närheten, som vet en affär där dom säljer cigg till minderåriga? Gärna såna som inte behöver övertalas.. [rolleyes]

Hässleholm går också bra, men helst Kristianstad. 😉


   
Citera
Exner

läste 'ligg'


   
SvaraCitera

Det hoppas jag verkligen inte.. [no-no] Du skall allt få vänta tills du e 18, som alla andra!


   
SvaraCitera

Yttsan pyttsan. Skall du besudla dina stackars barn-lungor med gifterna av satan! Tvy!


   
SvaraCitera

Tönt [tired]


   
SvaraCitera

badme:

cigg till minderåriga

Varför ska alla småtjejer röka nu för tiden? Vad kommer det ifrån?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alla ni som skriver/tänker skriva om att det inte är bra att röka osv, snälla sluta. Jag vet själv att det inte är bra, men jag bestämmer själv över min kropp och vad jag ska göra.

Seriösa svar uppskattas!


   
SvaraCitera

badme:

jag bestämmer själv över min kropp och vad jag ska göra.

Nä för du är inte 18. [smile]


   
SvaraCitera

vilken lachmed-kiosk som helst går bra i princip. 🙂


   
SvaraCitera

Victor Ahlén:

Yttsan pyttsan. Skall du besudla dina stackars barn-lungor med gifterna av satan! Tvy!

badme:

Seriösa svar uppskattas!

haha stackars dina barn.. Om du nu äns kommer få några xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

doog:

Nä för du är inte 18.

Även om jag är under 18 bestämmer jag själv vad jag ska göra. Jag bestämmer vilka kläder jag ska ha, hur jag ska sminka mig, vad jag ska säga, vad jag ska göra osv, och även om jag ska röka eller inte. 😉
Sen vad några jävla gubbar som tror dom är viktiga tycker om saken, det skiter jag i. 🙂


   
SvaraCitera

badme:

det skiter jag i

OMG! Sorry! Vi fattade inte att du var så tuff! [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

OMG! Sorry! Vi fattade inte att du var så tuff!

nä jag märkte det..


   
SvaraCitera
blum
 blum

Eftersom det är olagligt att sälja cigg till minderåriga kommer du inte att få några svar här.
Vill du ändå väldigt gärna förgifta dina lungor och dö en plågsam (ja, det blir den) död i cancer får du be att få smaka av någon vuxen, en förälder kanske?

Låst.


   
SvaraCitera
blum
 blum

Tråden låst


   
SvaraCitera