Aviseringar
Rensa alla

Fixa kondomer 15 åring


Mrdude
Ämnesstartare

Jag ska träffa en tjej om några timmar och jag förväntar mej sex med tanke på våran chatt.. Kom dock nyligen på att jag inte har några kondomer, som inte är skitgamla.. Kan man använda kondomer som gick ut för några månader sen? Annars, nån som vet hur jag kan fixa kondomer? Känns rejält pin o köpa från Ica. Och de är rätt långt till närmaste ungdomsmottagning..


   
Citera

Gamla kondomer bör du undvika. Dom är inte lika säkra som nya/färska kondomer är. 
Kondomer kan du köpa på ditt närmsta apotek också, om du har något sådant nära/lika nära som ICA Glad
Lycka till Tumme upp


   
SvaraCitera

finns det inte i selectaautomater? men annars matbutik eller apotek. det är inte pinsamt.


   
SvaraCitera

Gå till din närmaste ungdomsmottagning där finns det kondomer... Hos min närmaste kostar en bara två kronor Glad


   
SvaraCitera

MarcusKing:
Gå till din närmaste ungdomsmottagning där finns det kondomer... Hos min närmaste kostar en bara två kronor Glad

Han skrev där uppe att det är rätt långt till närmaste ungdomsmottagning.. Glad


   
SvaraCitera

rogernw:

Han skrev där uppe att det är rätt långt till närmaste ungdomsmottagning.. Glad

Men va fan han kan väl gå? 


   
SvaraCitera

MarcusKing:

Men va fan han kan väl gå? 

true-story-neil-patrick-harris.png


   
SvaraCitera

Om det ska bli något knull får du nog gå ned till ica eller konsum hur pinsamt det än är. Annars kan du ju mutta tup någon 8åring som står utanför att gå in och köpa åt dig Tumme upp


   
SvaraCitera

kotarmar


   
SvaraCitera

Är man mogen nog att knulla så är man mogen nog att köpa kondomer. 


   
SvaraCitera

Fingerprints:
Är man mogen nog att knulla så är man mogen nog att köpa kondomer. 


   
SvaraCitera

Anura:

Jo ska man ha sex så ska man också se till att kunna göra det säkert, anser jag.


   
SvaraCitera

Fingerprints:

Jo ska man ha sex så ska man också se till att kunna göra det säkert, anser jag.

jo men det betyder inte att man inte är rädd att köpa sådant.


   
SvaraCitera

Anura:

jo men det betyder inte att man inte är rädd att köpa sådant.

Rädd kan man vara, jag tyckte inte heller det var så bekvämt att köpa i början men jag tog mig ändå i kragen och gjorde det vilket jag anser att även TS bör göra. 

Värt att veta att de i kassan aldrig säger någonting om det och i de flesta butikerna behöver du inte fråga efter det (det behöver man där jag jobbar, så de får liksom fråga efter dem, vilket jag märkt att folk tycker är obekvämt) utan du hämtar ett paket, betalar och går. Gå till en affär som har självscanning så slipper du ännu mer personalkontakt. Eller som någon sa, selectaautomat. 


   
SvaraCitera

Fingerprints: Gå till en affär som har självscanning så slipper du ännu mer personalkontakt. Eller som någon sa, selectaautomat.

han är ju bara 15 år han kan inte göra sådant, han kanske skäms att andra ska se honom köpa det. det är ibland lättare att be någon köpa till en.


   
SvaraCitera