Aviseringar
Rensa alla

fixa lgh


Ämnesstartare

Lounge fact:

ah, skrev det i startinlägget

Bostadsförmedling är väl inte samma sak som hyresvärd? Bostadsförmedling fixar väl med bostadsrätter medan hyresvärden har desto mer makt över sina hyresrätter? (Obs! Kan ju ha fel!)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

Man pröjsar några hundralappar sedan äre typ som blocket.
Man kan kolla igenom vart det finns bostäder utan att registrera sig men för att få tillgång till kontaktuppgifter så krävs registrering.

okej, är det privatpersoner som hyr ut sina lägenheter alltså? och dessa lägenheter läggs enbart upp på hemsidan, inte på andra ställen såsom blocket?

ska kolla om det är stort flöde men om det är enstaka lgh känns det rätt värdelöst då många lär kolla hemsidan och söka

är det först till kvarn som gäller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:

http://www.lagenhet.se/Dalarnaslan/

kollade det! kollat alla hemsidor

Zeppelin:

Bostadsförmedling är väl inte samma sak som hyresvärd? Bostadsförmedling fixar väl med bostadsrätter medan hyresvärden har desto mer makt över sina hyresrätter? (Obs! Kan ju ha fel!)

använde säkert fel ord, men skrivit ner massor jag ska ringa som äger hyresrätter [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

är det först till kvarn som gäller?

Det är i princip bara andra hand så de är privatpersoner, tror bara att de ligger där men vet ej.. men dem har ju grovt många lägenheter iaf

Först till kvarn är det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

Det är i princip bara andra hand så de är privatpersoner, tror bara att de ligger där men vet ej.. men dem har ju grovt många lägenheter iaf

okej... kollade staden jag vill flytta till och den fick inga träffar alls, säkert mer populärt i stockholmsområdet

känns ovärt att lägga ut pengar då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

Man pröjsar några hundralappar sedan äre typ som blocket.
Man kan kolla igenom vart det finns bostäder utan att registrera sig men för att få tillgång till kontaktuppgifter så krävs registrering.

vet du om det är lätt att få bra andrahandskontrakt där osv? måste flytta ut i oktober och har funderat lite på den sidan. vore skönt att slippa konkurera med alla andra typ 984370000 pers på blocket : P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

kollade staden jag vill flytta till och den fick inga träffar alls, säkert mer populärt i stockholmsområdet
känns ovärt att lägga ut pengar då

ja då äre lite ovärt.

Du kan ju kolla hemnet.se också de är en sökportal för bostadsannonser där kan man bland annat söka efter hyresbostäder.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

Du kan ju kolla hemnet.se också de är en sökportal för bostadsannonser där kan man bland annat söka efter hyresbostäder.

okaj tack


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

okaj tack

skoja bara dem hade tydligen tagit bort fliken för hyresbostäder såg jag nu[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

of5 var på hemnet.se hittar du sökfunktion för hyresbostäder? hittar enbart köp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

skoja bara dem hade tydligen tagit bort fliken för hyresbostäder såg jag nu[blush]

aaa =(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

-

farbror gugge:

: P

!


   
SvaraCitera