Aviseringar
Rensa alla

fixa sprit i danmark


Ämnesstartare

Hej, tänkte fixa lite sprit från danmark. jag och några kompisar tänkte dra över öresundsbron och skaffa lite dricka. vi är 16 år gamla, och därför undrar jag:

hur får man med det hem till sverige igen?
kan man fixa starksprit? 


   
Citera

Drick hallonsaft istället. Passar er bättre
.


   
SvaraCitera

Nice, nu när det är gränskontroller och allt.


   
SvaraCitera

Är det så svårt att vänta 2 år?


   
SvaraCitera

Suck.


   
SvaraCitera

Ni får väl ta och nöja er med sprite


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan köpa på systemet men blir för dyrt. Ekonomin håller inte. Men ge tips Förfan 


   
SvaraCitera

hejlolz:
Kan köpa på systemet men blir för dyrt. Ekonomin håller inte. Men ge tips Förfan 

Vänta 2 år tills du får gå på krogen. Det är mitt tips. Varför är det så viktigt med alkohol?


   
SvaraCitera
reben

lägg i väska?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Getrekt:

Vänta 2 år tills du får gå på krogen. Det är mitt tips. Varför är det så viktigt med alkohol?

Ah ska festa så vill fixa billig sprit, tänkte kunde lika gärna göra det nere i Danmark. Ahh ska fan supa mig full och slippa alla problem ha roligt, därför 


   
SvaraCitera

hejlolz:

Ah ska festa så vill fixa billig sprit, tänkte kunde lika gärna göra det nere i Danmark. Ahh ska fan supa mig full och slippa alla problem ha roligt, därför 

Så kan du inte festa utan sprit?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ahh liksom det men undrar om någon har gjort det tidigare?

Liksom vissa har tull hundar and shit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan och kan klart man kan festa utan. Men det är fan mkt bättre med dricka


   
SvaraCitera

hejlolz:

Ah ska festa så vill fixa billig sprit, tänkte kunde lika gärna göra det nere i Danmark. Ahh ska fan supa mig full och slippa alla problem ha roligt, därför 

Mm för du slipper verkligen alla problem när du dricker alkohol. Poff så försvinner dom


   
SvaraCitera