Aviseringar
Rensa alla

fjällrävenjacka


Ämnesstartare

min kollega tkr det är bara fjortisar som har fjällrävenjackor. jag tkr det bara är allmänt fult...

har sj vinterrock istället


   
Citera

lacostekrokodilen:

sniggt (Du röstade på detta alternativ)

[wink]


   
SvaraCitera

Fjällräven har jackor i många modeller 😛 Har själv tre stycken i modellen greenland som jag tycker är snygga. Men jag förmodar att du syftar på dunjackorna.


   
SvaraCitera
Issen

Roligt dedär med mode, kommer ihåg för några år sen då Fjällräven va värsta billigmärket... samma sak med Converse, minns när man kunde köpa dom på konsum för någon hundring.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lacostekrokodilen:

fult men inte fjortis (Du röstade på detta alternativ)

Är inte det första jag tänker på när jag hör fjortis. Däremot kanske man tänker lite fjortis när man ser någon ha det. Fast finns så mkt annat som signalerar att man är fjortis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lacostekrokodilen:

sniggt (Du röstade på detta alternativ)

Rätt dyrt märke, men kvalitet därefter, så nae.


   
SvaraCitera

Vem bryr sig? Låt folk ha på sig vad de vill utan att behöva stämplas hela jävla tiden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uppenbar:

Vem bryr sig?

jag o min kollega


   
SvaraCitera

lacostekrokodilen:

jag o min kollega

Kul för er [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uppenbar:

Kul för er

nja, arbetsuppgiften är att samla ihop papper och vissa dagar som idag degar vi mest då det inte finns mkt o göra. vi kolla ut på sturegatan o två tjejer gick förbi i fjällrävenjackor. han sa då: fan alltså, förut gick ju fjortisar alltid runt i canada goose men nu äre ju lika mkt fjällräven.
jag svara att jag inte skulle skriva på det, okej att en del har och det är lika fult som canada goose men ser inte fjällräven som ett fjortismärke...
därav så kolla jag upp vad um tkr o tänker


   
SvaraCitera

lacostekrokodilen:

min kollega tkr det är bara fjortisar som har fjällrävenjackor. jag tkr det bara är allmänt fult...

Enligt mig:

Om du har kläder som du faktiskt tycker om(utseendemässigt) (oavsett märke) så är det helt ok. Jag vet inte priset på dessa fjällräven jackor men med tanke på att man kan få bra jackor för under 2000 eller till och med 1000 kronor så brukar jag tänka att de som köper jackor för ca 3-4000 tusen hamnar i kategorin nedanför:

Om du använder vissa sorters plagg bara för det är ett visst märke dock(Lacoste skor, goose jacka, addidas sportbyxor) så tycker jag är man är en idiot/fjortis/whatever


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lacostekrokodilen:

halvtfjortis (Du röstade på detta alternativ)

Till hälften tänker man fjortis till andra hälften tänker jag på min flumvänstriga gamla lågstadielärare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lacostekrokodilen:

halvtfjortis (Du röstade på detta alternativ)

Tycker dunjackorna ser fjortis ut, men "greenland" är snygga o inte fjortis [y]


   
SvaraCitera

iofs äre mnga fjortisar som går runt me fjällräven,
men bara för att man har de så måste man väll inte automatiskt
stämplas som fjortis?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera