Aviseringar
Rensa alla

Flashback forum..


ziiesh
Ämnesstartare

Är medlem på flashback och har varit det ett tag, tänkte bygga en ny tråd för en fråga så klickade på "Nytt ämne" men kom till en sida med följande text:
"du har inte behörighet till den här sidan. Det kan bero på en av flera anledningar:

1. Ditt användarkonto har inte rätt behörigheter för att komma åt den här sidan. Försöker du att redigera någon annans inlägg, komma åt administrativa funktioner eller andra system som kräver särskild behörighet?
2. Om du försöker att posta, kan administratören ha stängt av ditt konto, eller det kan vänta på aktivering."

wtf?! Alla mail med aktiveringsgrejer och sånt har jag följt instruktioner i, och man ska väl som vanlig medlem kunna starta en tråd?


   
Citera

du har blivit blåst, man hänger inte på fb1!!!!


   
SvaraCitera

Kan du skriva vanliga inlägg då?


   
SvaraCitera

Man måste vänta tre dagar innan man kan skriva i forumet, alternativt skicka ett sms för 30 kr.


   
SvaraCitera

Vem behöver Flashback när UM har det bästa forumet på denna sidan ekvatorn!


   
SvaraCitera

gtfo, naab


   
SvaraCitera

Tornapart:

UM har det bästa forumet på denna sidan

mm!!!!!!


   
SvaraCitera

SRBCCCC:

Man måste vänta tre dagar innan man kan skriva i forumet

ziiesh:

Är medlem på flashback och har varit det ett tag

[wink]


   
SvaraCitera

Tornapart:

Vem behöver Flashback när UM har det bästa forumet på denna sidan ekvatorn!

Du menar tvärtom hoppas jag.

ziiesh:

bygga en ny tråd

Bygga en tråd. Underbart!


   
SvaraCitera

Nintendo:

[wink]

Ser du inte att hon ljuger, det är enda anledningen till varför hon inte skulle kunna skriva.


   
SvaraCitera

Häng inte på Flashback. Det måste vara en kombination av de dåliga sidorna av Youtube, USA och svenskhet. Youtube på grund av att alla kommentarer är arga och bittra som bin, USA för att både de bästa och de sämsta befinner sig där och svenskhet på grund av att de följer den inskränkta svenska mentaliteten till punkt och pricka. Fy vilket hemskt ställe egentligen.


   
SvaraCitera

sylar:

Fy vilket hemskt ställe egentligen.

Seriöst? Visst, SD:are och bittra människor, men FB är så mycket mer och kvaliteten på trådarna och diskussionerna håller mycket högre standard än UM.

Se här bara, humor/troll-trådar på FB:

https://www.flashback.org/t1114574

https://www.flashback.org/t144019

Jämför gärna med UM:s dito och se vad du kommer fram till!


   
SvaraCitera

sylar:

Fy vilket hemskt ställe egentligen.

Nä, nu tar du väl i. 🙂 Håller med om att det finns mycket märkligt folk där, men det är Sveriges enda verkligt stora diskussionsforum som är riktigt aktivt. Om man ignorerar dräggen kan man dessutom hitta mycket kunnigt folk. Ställ vilken fråga som helst och du får svar, sen får du iofs sortera ut guldkornen från nötterna själv.

Gäller att hålla sig i rätt forumdelar bara. Man kan ju tex undvika pedofilerna, om man inte känner för att snabbt bli riktigt förbannad. [wink]


   
SvaraCitera

Hovnarren:

men FB är så mycket mer och kvaliteten på trådarna och diskussionerna håller mycket högre standard än UM.

Ja det är väl fördelen. Detta jag poängterade med min jämförelse om att både de sämsta och det bästa finns där.

Cruella De Vil:

Håller med om att det finns mycket märkligt folk där

Verkligen. Jag har längre undrat om det är vanliga svenson som hänger på Flashback, isåfall blir jag nästan mörkrädd över hur många personer som måste vara förbannad på en ute i vardagslivet.


   
SvaraCitera