Aviseringar
Rensa alla

flashlight?


Budolicious:

"Vi har provkört Volvos spännande bilar med start/stopp-teknik. En bränslesparande funktion som lanseras redan i vår. " [smile]

Fast tester visar att de knappt tjänar något alls på start/stopp-teknik. =/
(Gäller både Volvo och BMW och alla andra.)

Blivande_japan:

det jag tänkte också[bigsmile]

"Jag gör det här för din skull älskling, för att bli uthålligare... fapfapfap."
Skulle inte tro det. [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Jag gör det här för din skull älskling, för att bli uthålligare... fapfapfap."
Skulle inte tro det.

Det säger han ju inte [shake]


   
SvaraCitera

Myksa:

"Jag gör det här för din skull älskling, för att bli uthålligare... fapfapfap."
Skulle inte tro det. [bigsmile]

haha[bigsmile]


   
SvaraCitera

Surina:

Det säger han ju inte [shake]

Nej, men han menar det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

Nej, men han menar det.

Hahah...jag känner min kille mer än er..och som jag sa tidigare finns det en privat anledning


   
SvaraCitera

naw sött att du tror han vill skaffa det för din skull[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kefka:

naw sött att du tror han vill skaffa det för din skull

Ja ni kan tro vad ni vill iaf.... Alla killar är inte jävla kåtomaner... dessutom så lutar det inte år det hållet längre.. han är inte så säker


   
SvaraCitera

iddqd:

Har inte testat, men det går utmärkt att öva upp uthålligheten utan att köpa en massa prylar.

Fan, jag som hade hoppats på att mitt 15000:e inlägg inte skulle handla om sex. Kuken också.


   
SvaraCitera

jo, de kan absolut funka. kan rekommendra denna.
http://www.box2you.se/product_info.php?cPath=28&products_id=238

men tror iof att det kan funka att öva på egen hand med, fast kanske inte lika roligt för honom..


   
SvaraCitera

Surina:

För att han vill kunna ha sex mycket längre utan att komma.

Och jag undrar lite är det nån som har testat om det funkar att träna med den

Det ska som flera redan sagt, inte behövas någon pryl för att lösa problemet. Runkande kan helt klart hjälpa för att lära känna sin kropp bättre, förutsatt man gör det på rätt sätt och inte bara runkar på för att komma och sen tror att man blivit klokare av det.

Det handlar nog om Start/Stopp-metoden som nämns. Har inte läst om den men av namnet att dömma låter det som det jag tänker på. Nämligen att man kör på till orgasmen närmar sig och sedan stannar upp, tar det lugnt och fortsätter när det känns som det lugnat sig.

Det absolut bästa är väl att träna with the real deal, så att säga! Det är ju ändå då det ska göra nytta, så istället för att pumpa på som drogad porrskådis från 80-talet (nu vet jag ju inte om han gör det...), ta det lugnt när det närmar sig och "börja om" lite lugnare. Det kanske känns tråkigt att pausa (vad jag vet tycker de flesta tjejer inte att det inte gör sååå mycket). Det är oftast mer värt att kunna hålla på längre! [y]


   
SvaraCitera

Tobbish:

[y]

Så typsikt dig att leta upp en gammal snusktråd och bumpa den [no-no]


   
SvaraCitera