Aviseringar
Rensa alla

FLASHMOB med UM.se den 8:onde Augusti!


Ämnesstartare

Alright you motherfuckers, hear me up. Den åttonde augusti landar en kär vän till mig, med familj o allt, på Arlanda. För att fatta mig kort; jag vill ge familjen a fat, fucking welcome-home suprise-party. Jag har, genom att hacka in i Arlandas servrar (säger vi), fått reda på att deras plan landar på Arlanda kl. 15:05 den åttonde Augusti.

Tanken är att vi ska låtsas att denna familj är superstjärnor, som kommer hem efter... nånting. Vid andra ord vill jag att ni agerar galna fans, papparazzi-fotografer, eller varför inte en gospelkör? Vi kommer givetvis att filma spektaklet, för att sedan lägga upp det här på UM. (Jag har snackat med Herr Chefredaktör Erik Nahlén, o han har gett grönt ljus)

Planen är att vi möter upp ca 1400 (Denna tid kommer nog förmodligen att ändras, beroende på när tåget till flygplatsen åker) på T-Centralen. Där tar vi Arlanda Express till Arlanda, varav vi väntar vid utgången på dem.

Några detaljer: Tåget kostar 240 kr tur och retur för ungdomar, och går jävligt ofta. För er som inte kan betala, jag har full förståelse. Det är knappt så att jag kan betala själv. (EDIT: Om alla splittar på taxi kanske man bara behöver pröjsa 50 spänn var, trots allt har Taxi STHLM fast pris till/från Arlanda) (EDIT: Herr Potatis-Per kom på en lysande idé: och så kan man såvitt jag vet åka till arlanda på sitt sl-kort om man tar pendeln till upplands väsby och upptåget till arlanda därifrån(bara ett tips).)

Ta med kameror, ballonger, plakat med "Crafoord", visselpipor, allting för att chocken/överraskningen/förvåningen ska bli så stor som möjlig.

Vad säger ni, vill ni hjälpa mig? Skicka ett PM till mig om ni vill anmäla er, så ses vi på T-Centralen den Åttonde Augusti!


   
Citera

Haha, skulle vara rätt kul. Jag gillar att förvirra folk.


   
SvaraCitera

pendeln till märsta och ta bussen [rolleyes]


   
SvaraCitera

240 spänn?! [tard]


   
SvaraCitera
Åtta

Så du menar att vi skulle betala 240 spänn för att göra dig en tjänst, samt förse Youmeet med gratis video-content?

Hade det varit gratis så skulle väl kanske ett tiotal personer ställt upp (med tanke på att högst 50 brukar komma på UM-träffar), men om de ska behöva betala minst 240 spänn så har jag mycket svårt att tro att någon kommer att komma.

Men för all del. Lycka till. [smile]


   
SvaraCitera

hahahaha ofta


   
SvaraCitera

mjölk:

hahahaha ofta


   
SvaraCitera

hahahaha alltid


   
SvaraCitera

men lol
åk komunalt ist


   
SvaraCitera

Vad du svär mycket. Nej, kan inte ens den åttonde, tching pling, försök med ett annat forum verkar dessutom bäst för dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Hade det varit gratis så skulle väl kanske ett tiotal personer ställt upp (med tanke på att högst 50 brukar komma på UM-träffar), men om de ska behöva betala minst 240 spänn så har jag mycket svårt att tro att någon kommer att komma.

Det finns säkert alternativa färdmedel att ta, men Arlanda Express är det smidigaste/snabbaste. Annars skulle man kunna splitta en taxi, kanske man måste pröjsa 50 spänn var?


   
SvaraCitera

tvivlar på att det blir något. då det faktiskt var en ganska tråkig idé. och dessutom tror jag inte attnågon skulle betala 240 kr för det även om det var roligt.

och så kan man åka till arlanda på sitt sl-kort om man tar pendeln till upplands väsby och upptåget till arlanda därifrån.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lol


   
SvaraCitera

vem är du och varför skulle jag betala för att du ska få sätta din kompis[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

De där är min vardag [shake]


   
SvaraCitera