Aviseringar
Rensa alla

Fler män


Ämnesstartare

Är en kille som skulle vilja ha en tjej som tar hem killar och ha sex med dom i sovrummet när jag är hemma. Där dom sedan berättar vad dom gjort och hur bra dom haft det.Vet inte vad man kallar det.Fins det fler killar eller tjejer som känner så. Vill ha novell eller nått om det.


   
Citera
Ämnesstartare

ida30:

Vet inte vad man kallar det

Perverst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuckold-fetish

typ


   
SvaraCitera

Viljans Triumf:

Perverst

och sjukt.


   
SvaraCitera

utopi.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För bra för att vara sant. [crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cuckold, eller cuckolding, mannen som låter sin fru bli knullad av andra män är en cuckold medans kvinnan som knullar andra män är en cuckoldress, eller hot wife.


   
SvaraCitera
talrik

fracklitteratur:

utopi.

blodbad:

För bra för att vara sant. [crazy][crazy][crazy]

haha! [love] ^^ så rätt..[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

talrik:

haha! [love] ^^ så rätt..[bigsmile]

[blush]


   
SvaraCitera

Du vill alltså vara tillsammans med en tjej och att hon tar hem andra killar till din lägenhet och har sex med dem?


   
SvaraCitera
talrik

blodbad:

[blush]

syns att så många tjejer låtsas va helt öppna sexuellt men som, när det kommer till verkligheten, är för fega för att leva till 100%. [y]

Cherry2000:

Du vill alltså vara tillsammans med en tjej och att hon tar hem andra killar till din lägenhet och har sex med dem?

Tydligen 🙂 Finns faktiskt en relativt stor mängd sådana killar. Långt ifrån alla som ens utforskar den delen av sin sexualitet men det finns.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu fick alla tjejer ett bra tips på vad de kan ge sina pojkvänner på 1årsdagen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jävla retard


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

talrik:

syns att så många tjejer låtsas va helt öppna sexuellt men som, när det kommer till verkligheten, är för fega för att leva till 100%. [y]

Hurdå låtsas? [crazy]


   
SvaraCitera

talrik:

Tydligen 🙂 Finns faktiskt en relativt stor mängd sådana killar. Långt ifrån alla som ens utforskar den delen av sin sexualitet men det finns.

OK, inte något jag direkt hört talas om. Men jag kan även se varför vänner i relation inte skulle berätta om sådant. Folk skulle nog döma ut ett sådant upplägg och skvallra en massa kring det.

Jag inbillar mig att du skulle få svårt att hitta en tjej som gillar det upplägget. En variant är att du hittar en flickvän som inte egentligen vill ha dig - utan dina pengar. 😉 Då ställer hon säkerligen upp på att leva ett lyxliv med dig och samtidigt få ha sex med vem hon vill. 🙂


   
SvaraCitera