Aviseringar
Rensa alla

Fler män


Ämnesstartare

isola:

vad de kan ge sina pojkvänner på 1årsdagen

vad?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

herr_nilsson:

vad?

en suprise, i form utav en kille hon dragit hem till deras lägenhet från krogen[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

en suprise, i form utav en kille hon dragit hem till deras lägenhet från krogen[crazy]

testa du det... [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

herr_nilsson:

testa du det... [rolleyes]

[rolleyes]


   
SvaraCitera
talrik

Cherry2000:

OK, inte något jag direkt hört talas om. Men jag kan även se varför vänner i relation inte skulle berätta om sådant. Folk skulle nog döma ut ett sådant upplägg och skvallra en massa kring det.

sant.. huvudet på spiken, lr hur brukar man säga?

Cherry2000:

Jag inbillar mig att du skulle få svårt att hitta en tjej som gillar det upplägget. En variant är att du hittar en flickvän som inte egentligen vill ha dig - utan dina pengar. 😉 Då ställer hon säkerligen upp på att leva ett lyxliv med dig och samtidigt få ha sex med vem hon vill. 🙂

Finns tjejer som gillar detta med. Finns många swingers och varianter på swinging där killen inte alltid är med motsvarande tjejer eller är det och efteråt också njuter av att hans tjej varit med en annan kille. en annan variant är att swingers har sex med varandra i samma rum så killen kan tända på att tjejen blir tryckt och sedan få utlopp för sin kåthet på samma gång.

blodbad:

Hurdå låtsas? [crazy]

meh.. har träffat många tjejer som låter väldigt mkt men sen när man lär känna dem visar sig vara lika hämmade som alla andra svenssons i detta avlånga land 😉 inget dömande, alla kan bara inte vara lika modiga som de vill vara. mkt snack liten verkstad ;D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

talrik:

har träffat många tjejer som låter väldigt mkt men sen när man lär känna dem visar sig vara lika hämmade som alla andra svenssons i detta avlånga land

hahaha... ja, det där känner man igen... [bigsmile]


   
SvaraCitera
talrik

herr_nilsson:

hahaha... ja, det där känner man igen... [bigsmile]

d e synd.. Tjejer har en sån makt över män om de bara vet hur man skall använda den... 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

talrik:

meh.. har träffat många tjejer som låter väldigt mkt men sen när man lär känna dem visar sig vara lika hämmade som alla andra svenssons i detta avlånga land 😉 inget dömande, alla kan bara inte vara lika modiga som de vill vara. mkt snack liten verkstad ;D

Men usch. [censur] Antar att det är väldigt vanligt, ja. [crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

talrik:

d e synd.. Tjejer har en sån makt över män om de bara vet hur man skall använda den... 😛

Ja, och i teorin finns tillräckligt med energi för att bygga klart hela Hallandsåstunneln med en atombomb. Det hjälper inte. Tjejer har inte den självsäkerhet som krävs helt enkelt. Man låtsas och spelar, men det är som sagt mycket snack ingen verkstad. Väl i sängen skäms man för hur man ser ut, är missnöjd med höger lilltå eller nåt sånt.


   
SvaraCitera
talrik

blodbad:

Men usch. [censur] Antar att det är väldigt vanligt, ja. [crazy][crazy]

extremt ja, och sorgligt..

herr_nilsson:

Tjejer har inte den självsäkerhet som krävs helt enkelt. Man låtsas och spelar, men det är som sagt mycket snack ingen verkstad. Väl i sängen skäms man för hur man ser ut, är missnöjd med höger lilltå eller nåt sånt.

Indeed..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viljans Triumf:

Perverst

llooll:

och sjukt.

Nej, men ovanligt däremot..
eller?


   
SvaraCitera

talrik:

Finns många swingers och varianter på swinging där killen inte alltid är med motsvarande tjejer eller är det och efteråt också njuter av att hans tjej varit med en annan kille. en annan variant är att swingers har sex med varandra i samma rum så killen kan tända på att tjejen blir tryckt

Hm, det här med swinging är jag rätt dålig på. Inte min värld om vi säger så. Jag har väldigt svårt att sätta mig in i situationen att jag skulle vilja se min partner med någon annan tjej. Jag skulle bli arg och ledsen.

Men det är väl tur att vi alla är olika och gillar olika saker.


   
SvaraCitera
talrik

Cherry2000:

Jag har väldigt svårt att sätta mig in i situationen att jag skulle vilja se min partner med någon annan tjej. Jag skulle bli arg och ledsen.

swinging e inte min grej heller men inte pga av avundsjuka.. sex är sex och att älska är att älska, d bara e inget för mig 🙂 försökte bara förklara hur vissa tänker 😛 å kanske ge trådskaparen ett tips lr två..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cherry2000:

Jag inbillar mig att du skulle få svårt att hitta en tjej som gillar det upplägget. En variant är att du hittar en flickvän som inte egentligen vill ha dig - utan dina pengar. 😉 Då ställer hon säkerligen upp på att leva ett lyxliv med dig och samtidigt få ha sex med vem hon vill. 🙂

Du har helt rätt många cuckold-relationer fungerar exakt så. Sen kollar mannen på när kvinnan har sex med andra män.


   
SvaraCitera

Sit on my face:

Du har helt rätt många cuckold-relationer fungerar exakt så.

Alltså, vad betyder cuckold? Min engelska är rätt bra, men jag förstår inte vad ordet hänvisar till. Det ser ut att vara en sammanslagning av två ord där det första ordet dessutom ändrats.


   
SvaraCitera