Aviseringar
Rensa alla

Fler unga blir psyksjuka


Ämnesstartare

Varför äre så? Ttor själv att de e all stress höga skolkrav man ska ha status ha massa vänner dyra grejer va snygg varje dag va social osv och med insta osv så ser allas liv perfekta ut så då blir man lack över att andra har d bättre man ska alltid va bäst och fett social annars e man cringe elr en looser utan vänner så allt blir en tävling yani vem e bäst elr vad tror ni?


   
Citera
Ämnesstartare

Loco99:
Varför äre så? Ttor själv att de e all stress höga skolkrav man ska ha status ha massa vänner dyra grejer va snygg varje dag va social osv och med insta osv så ser allas liv perfekta ut så då blir man lack över att andra har d bättre man ska alltid va bäst och fett social annars e man cringe elr en looser utan vänner så allt blir en tävling yani vem e bäst elr vad tror ni?

haha vad har hänt bre


   
SvaraCitera

wullah


   
SvaraCitera

Det är väldigt skrämmade att psykisk ohälsa bland unga är så pass omfattande. Sedan att det knappt sägs något om det i riksdagen är väldigt skumt.. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vincebruh:

haha vad har hänt bre

Haha va menar du? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SDniklas:
Det är väldigt skrämmade att psykisk ohälsa bland unga är så pass omfattande. Sedan att det knappt sägs något om det i riksdagen är väldigt skumt.. 

Dom tror väll att det e nån "trend" vet inte men görs inget snart så har vi stora problem... 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jocke/Kim:
wullah

Hahahahaha oj vad rolig du e:) men du komikern ska du ge ett seriöst svar i tråden? 


   
SvaraCitera

Loco99:

Hahahahaha oj vad rolig du e:) men du komikern ska du ge ett seriöst svar i tråden? 

okjde breh wallah swaglla


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jocke/Kim:

okjde breh wallah swaglla

Swagila hahaha finns det ens nått som heter så? Lätt fett kul låter typ som nån form av mytologi varelse


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Loco99:

Haha va menar du? 

du skriver som att du blivit drabbad av något 😛


   
SvaraCitera
shuna

Kapitalismen stressar sönder oss.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vincebruh:

du skriver som att du blivit drabbad av något 😛

Haha nä rösterna säger att jag e helt frisk så jag e inte drabbad av nått  xd nä men vafan gillar att skriva så  det är väll inte ditt problem du verkar skön så onödigt att vi ska jiddra om hur jag skriver Inte en novell jag ska skriva haha  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Loco99:

Haha nä rösterna säger att jag e helt frisk så jag e inte drabbad av nått  xd nä men vafan gillar att skriva så  det är väll inte ditt problem du verkar skön så onödigt att vi ska jiddra om hur jag skriver Inte en novell jag ska skriva haha  

vem sa att vi ska jiddra bror tagga ner lite 😛


   
SvaraCitera

Det är skillnad på att vara psykiskt sjuk och ha psykisk ohälsa. 😛


   
SvaraCitera
bunse

jag har stress 24/7 och jag bryr mig om andra mer än om mig själv ( eller det är vad jag får höra)


   
SvaraCitera