Aviseringar
Rensa alla

Fleshlight


Ämnesstartare

Hej
jag undrar om fleshlight e värd att ha?
jag vet att man kan köpa den på teknikmagasinet men måste man vara 18 år för att köpa den? och ska den beställas eller har de en inne i butikslagret?
jag vill gärna ha en sådan men jag vet inte om jag som e 16 år ska köpa den eller be någon anna göra den...
snälla hjälp mig[cool]


   
Citera
Ämnesstartare

habo:

men måste man vara 18 år för att köpa den?

Nej.

Förövrigt har jag också tänkt på en sån, men jag ångrade mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Arton? Det handlar inte direkt om att mista oskulden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad tycker ni ska jag sticka och käpa den eller inte? jag e ju under arton och den e ju i katalogen under vuxenleksaker....
svara ja eller nej ok ??
tack


   
SvaraCitera
Kudhos

om du är så desperat för det.


   
SvaraCitera

Köp den, jag är femton och har handlat hur mycket som helst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har du köpt den själv när du var 15 år?? ok då köper jag den nog ochså.... var det pinsamt när du köpte den???


   
SvaraCitera

Nä, och om du är rädd kan du be att få den inslagen och säga att den är till en kompis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

va ecklig du e.


   
SvaraCitera
sincan

Dagens trend?
Bygg en egen, sandpapper inuti en toarulle[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[censur]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[censur]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fan!!! jag skulle åka och köpa den men då kom mina föräldrar och sa att jag skulle hjälpa dem med andra saker nu e de slut och jag måste vänta till helgen innan jag får chansen att dra dit utan att de vet det LOL:( [cry][shake][sad][cry][cry][cry][chocked][tired][n][censur][mad][mad][mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sincan:

Bygg en egen, sandpapper inuti en toarulle

[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

habo:

fan!!! jag skulle åka och köpa den men då kom mina föräldrar och sa att jag skulle hjälpa dem med andra saker nu e de slut och jag måste vänta till helgen innan jag får chansen att dra dit utan att de vet det LOL:(

Hitta en villig dam istället, funkar nog bättre.


   
SvaraCitera