Aviseringar
Rensa alla

fleshlight...xD


Ämnesstartare

som rubriken säger så fixade jag en sån här fleshlight. ni alla vet säkert vad en sån här. och nu till saken. detta är första gången ja testar detta. men jag känner inte att det ger någon effekt när jag använde den. jag satte på glidmedel på min och den här saken också såklart men jag känner fortfarande inte att produkten ger någon effekt fortfarande. gör jag fel på något sätt? de stog också på instruktioner att jag skulle sätta den i varmt vatten före användning men jag pallade inte stå och vänta den helt varmt eftersom jag var så nyfiken på hur det skulle kännas. och nu efter att jag testat den så känns det bara helt skumt...  de låter roligt ja vet men liksom.....nån som har/haft en som kan förklara? 


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

glömde skriva att jag använde glidmedel också lol


   
SvaraCitera

Du får väl testa med att följa instruktionerna så blir det bättre nästa gång, och mindre besviken! Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trevlig-Snubbe:
Du får väl testa med att följa instruktionerna så blir det bättre nästa gång, och mindre besviken! Glad

följde instruktionerna but still no feelings? :p


   
SvaraCitera

vincebruh:

följde instruktionerna but still no feelings? :p

Du la den ju aldrig i varmt vatten. Sen ska man komma ihåg att en fleshlight aldrig ger samma effekt som att ha sex med en tjej.


   
SvaraCitera

Hur liten är din kuk? Meningen är ju att man ska ha typ en 6+ centimeter tjock kuk för att man ska känna något. Tyvärr så vet jag inte storleken på min så jag skiter i allt och väntar tills jag får en i mig istället 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trevlig-Snubbe:

Du la den ju aldrig i varmt vatten. Sen ska man komma ihåg att en fleshlight aldrig ger samma effekt som att ha sex med en tjej.

jag la den visst i vattnet men inte så länge eftersom ja var så nyfiken o hade bråttom. vad spelar det sen för roll om den är varm eller inte? liksom det blir ingen skillnad. :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LimeTheFox:
Hur liten är din kuk? Meningen är ju att man ska ha typ en 6+ centimeter tjock kuk för att man ska känna något. Tyvärr så vet jag inte storleken på min så jag skiter i allt och väntar tills jag får en i mig istället 😛

får en i dig? vänta va? xD


   
SvaraCitera

vincebruh:

får en i dig? vänta va? xD

Ja! Jag väntar på att någon söt kille kan tänka sig knulla mig. (duuh) 


   
SvaraCitera

vincebruh:

jag la den visst i vattnet men inte så länge eftersom ja var så nyfiken o hade bråttom. vad spelar det sen för roll om den är varm eller inte? liksom det blir ingen skillnad. :p

Du följde ju bara intruktionen delvis, står det att den ska vara i låt säga 10min så får man vänta. Nästa gång du testar så kanske du ska vänta längre. Glad
Den ska väl vara varm för att den ska kännas som en fiffi? Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trevlig-Snubbe:

Du följde ju bara intruktionen delvis, står det att den ska vara i låt säga 10min så får man vänta. Nästa gång du testar så kanske du ska vänta längre. Glad
Den ska väl vara varm för att den ska kännas som en fiffi? Blink

vad spelar det för roll om den är kall eller varm? just wonderin :p


   
SvaraCitera

vincebruh:

vad spelar det för roll om den är kall eller varm? just wonderin :p

Jag har ingen själv men som jag sa tidigare, en varm fleshlight ska ju kännas som en f*tta så du förstår nog själv, en kall fiffi tänder bara nekrofiler på.


   
SvaraCitera