Aviseringar
Rensa alla

Flickidoler


Ämnesstartare

Råkade precis kolla på en Broder Daniel-video och började åter igen fundera över det här med tjejer.

Man kan egentligen ta vilken flickidol som helst, ända sedan stenåldern då Elvis och The Beatles var the shit. Flickorna i publiken skakar, kan inte andas och skriker rakt ut, helt psykotiskt. Gråter och svimmar gör de. Kommer ni ihåg den där Johan Palm-hysterikan t.ex?

Vad håller de på med? [confused]

Nu är det i och för sig tonåringar detta och de har ju inte rykte om sig att vara stabila direkt, men jag har också varit tonåring! Och sett mina idoler! Inte fan ställde jag mig rakt upp och ner och skrek tills jag tuppade av. Jag har aldrig sett någon annan kille göra det heller.

Vad jag vill komma till är: Borde såna här människor få gå lösa?

God afton!


   
Citera

Sterd:

Kommer ni ihåg den där Johan Palm-hysterikan t.ex?

[love]


   
SvaraCitera

Slumpartad:

<[love]

Fin grupp som man har varit med i ett tag nu [y]

Ont: nej dom borde inte få gå lösa[cry]


   
SvaraCitera

Sterd:

Johan Palm-hysterikan t.ex?

hahahahaha åh hade glömt detta
skämdes ihjäl när jag såg [cry]


   
SvaraCitera

Hormoner? Tjejer har alldeles för gott om dem.

Och nej. Har länge förespråkat att förvandla Gotland till en massivt koncentrationsläger för alla ungdomar. Dit ska alla nyfödda skickas och uppfostras till en produktiv del av samhället i 18 år för att sedan släppas ut och tjäna samhället.

Livet hade varit mycket mer simpelt och produktivt.


   
SvaraCitera

Sterd:

Borde såna här människor få gå lösa?

Nej, de borde låsas in i bur och matas med lugnande tabletter[crazy][crazy][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad som oroar mig är att dessa människor i framtiden kanske innehar positioner där de måste ta beslut som påverkar andra människor. De är ju uppenbart alldeles för känslomässiga för det.

Jonnybravo91:

Hormoner? Tjejer har alldeles för gott om dem.

Men feministerna säger ju att killar och tjejer är exakt likadana i alla avseenden!! Snart är t.o.m bröst och snoppar sociala konstruktioner, vänta bara.


   
SvaraCitera

Sterd:

Men feministerna säger ju att killar och tjejer är exakt likadana i alla avseenden!! Snart är t.o.m bröst och snoppar sociala konstruktioner, vänta bara.

Nej, vi säger att alla "skillnader" är just sociala konstruktioner. Om det var så att det inte var "tjejigt" att skrika och ta på sig själv när man ser Johan Palm så skulle färre tjejer göra det. Och troligen hade fler killar vågat göra det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Semi:

Nej, vi säger att alla "skillnader" är just sociala konstruktioner. Om det var så att det inte var "tjejigt" att skrika och ta på sig själv när man ser Johan Palm så skulle färre tjejer göra det. Och troligen hade fler killar vågat göra det.

Fast det du säger är ju bara trams. Du får det att låta som att killar vill göra det men låter bli. Så är det såklart inte. Hur är andnöd en social konstruktion?


   
SvaraCitera

Sterd:

Du får det att låta som att killar vill göra det men låter bli. Så är det såklart inte.

Nejnej, klart det inte är. Du sa ju nyss att det inte är så så det kan ju helt klart inte vara så. Sterd for president.

Sterd:

Hur är andnöd en social konstruktion?

Ren reflex av gruppbeteende och vilja att passa in i en mall. Väldigt naturligt.


   
SvaraCitera

Sterd:

Men feministerna säger ju att killar och tjejer är exakt likadana i alla avseenden!! Snart är t.o.m bröst och snoppar sociala konstruktioner, vänta bara.

Och vänstern tycker alla är precis lika mycket värda.

Palla låta en liten del retarderade människor stå för sanning. [zzz]


   
SvaraCitera

Tråkmånsar. Gratis underhållning ju.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Semi:

Nejnej, klart det inte är. Du sa ju nyss att det inte är så så det kan ju helt klart inte vara så. Sterd for president.

Förlåt. Det är såklart du som har rätt bara för att du säger det.


   
SvaraCitera

Sterd:

Förlåt. Det är såklart du som har rätt bara för att du säger det.

Skillnaden är att jag faktiskt kan framföra en åsikt på ett schyrre sätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sterd:

Jag har aldrig sett någon annan kille göra det heller.

För att tjejer är mer öppna med sina känslor?
Sen verkar det ju vara ett gemensamt drag för fjortisar också, äckelfolk.

Angående Broder Daniel så har jag faktiskt sett gråtande killar. Sminket ba rann, så det såg ju iofs lite ut som flickor...


   
SvaraCitera