Aviseringar
Rensa alla

Flickidoler


Ämnesstartare

Och så har vi henne:


   
SvaraCitera

Sterd:

Och så har vi henne:

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sterd:

Vad håller de på med?

Det är väl snarare masshysterin som gör det, i stundens hetta blir man överväldigad och börjar skrika, samtidigt gör 100 tjejer runt dig samma sak och man triggar helt enkelt igång varandra.

Kan väl liknas vid moshpits som vi män generellt sett sysslar med mer än kvinnor. Jag har lyssnat på en hel del bra musik hemma men inte tusan har jag sprungit runt i en cirkel och tacklat min familj. Däremot känns det mer naturligt när jag är på en grym konsert och alla andra gör det.

Självklart inte ett klockrent exempel men principen är densamma, många människor triggar tillsammans igång varandra till egentligen ganska dumma saker som ingen skulle göra ensam.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sterd:

Och så har vi henne:

Det är så sorgligt och fruktansvärt roligt på en och samma gång.


   
SvaraCitera

Sterd:

Borde såna här människor få gå lösa?

Skulle kosta kukmycket att låsa in dem alla, plus att gudrun schyman och hennes liktänkade kretiner skulle få fnatt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pappbox:

plus att gudrun schyman och hennes liktänkade kretiner skulle få fnatt

Vi låser ju in dem också såklart. Särskilt Gudrun. Det är väl knappast en slump att "Gudrun" är skrämmande likt "Cthulhu".


   
SvaraCitera

Sterd:

Vi låser ju in dem också såklart. Särskilt Gudrun. Det är väl knappast en slump att "Gudrun" är skrämmande likt "Cthulhu".

Vi kan inte låsa in 40-50% av befolkningen, det kostar massor för oss som inte blir inlåsta ju


   
SvaraCitera

Om du aldrig sett någon av hankön skrika rakt ut i samband med att se sina idoler så har du aldrig gått på något större sportevanemang.


   
SvaraCitera

det handlar väl om att män är flockdjur, se bara på alla idiotiska barbröstade män som målar sig som sitt favoritlag går på ett sportevent, hypnotiskt skrålar med hejarramsor och tom gråter om laget vinner/förlorar.

Vi är idioter, ett virus med skor och iphones oavsett om man är man eller kvinna.


   
SvaraCitera

Sterd:

Vad som oroar mig är att dessa människor i framtiden kanske innehar positioner där de måste ta beslut som påverkar andra människor. De är ju uppenbart alldeles för känslomässiga för det.

Sterd:

Nu är det i och för sig tonåringar detta

Tonåringar, som sagt. De växer upp, de också.

dazed_and_confused:

det handlar väl om att män är flockdjur, se bara på alla idiotiska barbröstade män som målar sig som sitt favoritlag går på ett sportevent, hypnotiskt skrålar med hejarramsor och tom gråter om laget vinner/förlorar.

Vi är idioter, ett virus med skor och iphones oavsett om man är man eller kvinna.

Word.


   
SvaraCitera