Aviseringar
Rensa alla

Flickvän


Ämnesstartare

Hej! Är en kille på 16 år. Och mitt liv är rätt tråkigt så jag har funderat på att försöka "skaffa" flickvän. Okej skaffa är inte det rätta ordet men ni fattar. Så, jag har haft tjej för ett år sen. Vi var tillsammans i ungefär 9 månader. Vi gjorde slut pga att det var för lång distans mellan oss. Nu vill jag försöka igen, fast med en annan tjej. Men jag vet inte hur jag ska göra riktigt. Jag är en rätt mogen person, men ändå skämtsam. Så jag är inte en total idiot. Nu ska jag börja gymnasiet och jag har tänkt att jag kanske kan träffa nån fin brud där. Men hur gör man ens när man "approachar" nån. Hur ska man visa intresse utan att vara läskig? Hjälp mig. Tips och egna erfarenheter uppskattas!


   
Citera

Fyfan har inga egna erfarenheter (då jag aldrig har dejtat) 
men va inte skum. :pppp 


   
SvaraCitera

sarab00:
Fyfan har inga egna erfarenheter (då jag aldrig har dejtat) 
men va inte skum. :pppp 

fan vad vi skumma diskrimineras jämt å ständi't


   
SvaraCitera

Ta ögonkontakt med henne, när du möter henne i korridoren, klassrummet, lunchen. Le lite svagt också och svarar hon tillbaka med samma blick och leende så ge henne ett enkelt hej när ni möter varandra 🙂 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kameraflickan:
Ta ögonkontakt med henne, när du möter henne i korridoren, klassrummet, lunchen. Le lite svagt också och svarar hon tillbaka med samma blick och leende så ge henne ett enkelt hej när ni möter varandra 🙂 

Haha, det lät lite för lätt. Men om du säger så.


   
SvaraCitera

davvetheking123: Hur ska man visa intresse utan att vara läskig?

Hur gjorde du sist? 


   
SvaraCitera
b1son

ge henne presenter
t ex menskopp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Hur gjorde du sist? 

Sist hmm. Men då var det mest att vi var vänner bara, vi bara klickade utan att behöva göra så mycket. Sen efter typ 10 månader med tvivlan så blev vi tillsammans till slut. Inget jag kan göra om nu direkt.


   
SvaraCitera

Ville du ha mer eller mindre tråkigt? s


   
SvaraCitera

davvetheking123: Inget jag kan göra om nu direkt.

varför inte? 


   
SvaraCitera

vismut:

fan vad vi skumma diskrimineras jämt å ständi't

Ett nytt samhällsproblemMycket gladMycket glad


   
SvaraCitera
Yaren

b1son:
ge henne presenter
t ex menskopp

Haha!! 


   
SvaraCitera

Chilla bara! Var social, och var dig själv 🙂 Så länge du inte är nervös borde det funka. (Fungerade för mig) 🙂


   
SvaraCitera