Forumet - Flickvän

Flickvän

819 2 23

Spana också in:

Danneboi:
 kan du ge mig tips hur man ska  våga prata med tjejer? ska ma ragga  elle vad ska man  prata om? 
Alltså.... jag är egentligen bara mig själv... lite blygsam av mig och vill helst vara med tjejer än killar, men ett tips kan vara att typ säga ” hej hur mår du”? Eller något liknande. Då kommer de med allra största sannolikhet att svara och sedan ge frågan tillbaks. Sedan finns det en 50/50 chans att hon börjar prata om något och då är det bara att hänga med och låta intresserad. Sedan kan du även flika in något själv som rör ämnet. Vet egentligen inte vad som fungerar men du kan prova:)

Martinbaramartin: jag skulle nog säga att man inte bör tvinga fram en sådan relation utan först hitta någon som man tycker om nog för att det ska kunna funka med. Dock talar jag inte utifrån egna erfarenheter utan enbart något som jag tror så kan inte försäkra dig att det kommer funka 
mvh mbm
Det har du alldeles rätt i:). Jag har själv en tjejkompis som jag har varit vän med nu i 6 år och förra året så ”råkade” jag bli förälskad ( om man ens säger så) i henne , men hon tycker tyvärr inte samma sak:/

The Sea Emperor:
Det har du alldeles rätt i:). Jag har själv en tjejkompis som jag har varit vän med nu i 6 år och förra året så ”råkade” jag bli förälskad ( om man ens säger så) i henne , men hon tycker tyvärr inte samma sak:/
jag menar inte att hon kommer vara kär bara för att man själv är kär, menar bara att om någonting tvingas fram så blir det inte alltid bra! du hittar säkert någon annan:)