Aviseringar
Rensa alla

Flickvän


Ämnesstartare

Hej. Vill ha konkreta och enkla tips hur jag kan skaffa en flickvän.


   
Citera

Var omtyckbar och sällskaplig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

123fendas:
Var omtyckbar och sällskaplig

Hur menar du? Kan du ge ett konkret exempel?


   
SvaraCitera

adamtensta:

Hur menar du? Kan du ge ett konkret exempel?

Tyvärr inte, jag är ju inte omtyckbar.


   
SvaraCitera

Va dig själv bara och skaffa en djup relation med en tjej än att hänga med flera tjejer samtidigt. Visa att du är intresserad, fråga en massa saker, skriv gomorron och gonatt, såna småsaker som tjejer bryr sig om. 


   
SvaraCitera

123fendas:
Var omtyckbar och sällskaplig

 hur blir man omtyckbar  och sällskaplig menas det att man måste va social?Shockerad


   
SvaraCitera

Danneboi:

 hur blir man omtyckbar  och sällskaplig menas det att man måste va social?Shockerad

Sällskaplig betyder social, ja. Jag vet inte exakt vad som gör en omtyckbar. Det verkar ju definitivt som att särskilda slags personer är mer omtyckta, men kan vem som helst vara omtyckt av någon?


   
SvaraCitera

123fendas:

Sällskaplig betyder social, ja. Jag vet inte exakt vad som gör en omtyckbar. Det verkar ju definitivt som att särskilda slags personer är mer omtyckta, men kan vem som helst vara omtyckt av någon?

vet inte fråga inte mig om sånt ingen skriver med mig på snap när jag lägger ut story GråterGråter


   
SvaraCitera

var dig själv (kommer långt) och var trevlig annars åker det åt helvete


   
SvaraCitera

adamtensta: Vill ha konkreta och enkla tips hur jag kan skaffa en flickvän.

På samma sätt som du skaffar vänner?


   
SvaraCitera

123fendas:

Tyvärr inte, jag är ju inte omtyckbar.

Inte jag häller :/. De allra flesta tjejerna i min klass tycker att jag är snällaste killen, men ändå är det ingen som vill ha mig. 


   
SvaraCitera

The Sea Emperor:

Inte jag häller :/. De allra flesta tjejerna i min klass tycker att jag är snällaste killen, men ändå är det ingen som vill ha mig. 

 kan du ge mig tips hur man ska  våga prata med tjejer? ska ma ragga  elle vad ska man  prata om? 


   
SvaraCitera

jag skulle nog säga att man inte bör tvinga fram en sådan relation utan först hitta någon som man tycker om nog för att det ska kunna funka med. Dock talar jag inte utifrån egna erfarenheter utan enbart något som jag tror så kan inte försäkra dig att det kommer funka 
mvh mbm


   
SvaraCitera

Danneboi:

 kan du ge mig tips hur man ska  våga prata med tjejer? ska ma ragga  elle vad ska man  prata om? 

Alltså.... jag är egentligen bara mig själv... lite blygsam av mig och vill helst vara med tjejer än killar, men ett tips kan vara att typ säga ” hej hur mår du”? Eller något liknande. Då kommer de med allra största sannolikhet att svara och sedan ge frågan tillbaks. Sedan finns det en 50/50 chans att hon börjar prata om något och då är det bara att hänga med och låta intresserad. Sedan kan du även flika in något själv som rör ämnet. Vet egentligen inte vad som fungerar men du kan prova:)


   
SvaraCitera

Martinbaramartin:
jag skulle nog säga att man inte bör tvinga fram en sådan relation utan först hitta någon som man tycker om nog för att det ska kunna funka med. Dock talar jag inte utifrån egna erfarenheter utan enbart något som jag tror så kan inte försäkra dig att det kommer funka 
mvh mbm

Det har du alldeles rätt i:). Jag har själv en tjejkompis som jag har varit vän med nu i 6 år och förra året så ”råkade” jag bli förälskad ( om man ens säger så) i henne , men hon tycker tyvärr inte samma sak:/


   
SvaraCitera