Aviseringar
Rensa alla

flickvän har haft sex med andra ..


Chilla och sluta bry dig. Du beter dig löjligt. Fattar inte riktigt vad du vill att folk ska skriva. [confused]


   
SvaraCitera

Utveckla hur det känns. Vad som faktiskt är problemet. Jag förstår vad du säger, men att "det inte känns bra" säger inte så mycket. Vad i att hon har haft sex med andra stör dig?


   
SvaraCitera

Det känns säkert jobbigt, men det är inte så farligt egentligen. Men det här "äcklet" som du tror finns när någon har legat med någon annan är bara dumheter, ungefär lika fånigt som att tro på trollkonster. Du tror väl inte att det, bara för att någon haft sex med henne, springer runt små äckeltomtar i hennes fitta eller något? För det är ungefär så fånigt det är att tycka att någon är äcklig bara för att hon haft sex med någon annan, åtminstone om ni inte var tillsammans under tiden.

Såvida hon inte fick en könssjukdom eller blev gravid så finns det INGET fysiskt äckel kvar, så om du tycker att hon är äcklig så är det för att DU, i ditt innersta psyke, är äcklig. För det är ju där äcklet uppstår. I din fantasi.

Fast om det här handlar om att du tycker att hon har svikit dig så är ju det ännu mer korkat, för hon var ju singel. Du har däremot några anledningar att göra slut:

1. Ifall hon inte berättade och ljög om att hon hade haft sex med andra

2. Att hon gjorde slut på ett väldigt dumt sätt

3. Att hon beter sig jävligt fittigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Utveckla hur det känns. Vad som faktiskt är problemet. Jag förstår vad du säger, men att "det inte känns bra" säger inte så mycket. Vad i att hon har haft sex med andra stör dig?

Asså svårt att förklara, att hon haft sex med andra än mig helt enkelt. Hade jag träffat en ny och hon haft sex med tre så fine, bryr mig inte.

Mawns:

Det känns säkert jobbigt, men det är inte så farligt egentligen

Jag vet, har mina stunder där jag inte bryr mig. Men andra sekunden så blir jag frustrerad . Tanken att hon GJORT det


   
SvaraCitera

Joelit0:

Jag vet, har mina stunder där jag inte bryr mig. Men andra sekunden så blir jag frustrerad . Tanken att hon GJORT det

Du tror inte att grejen är att hon GJORT det medans du INTE gjort det? [wink] Du kanske känner att du också borde få ha sex med flera tjejer om nu hon har haft det?

Säg det till henne isåfall. Du borde inte vara tillsammans med någon om du vill ha sex med andra, och du borde inte vara tillsammans med henne om du mår dåligt av det. Även om du mår dåligt på grund av skitdåliga anledningar.


   
SvaraCitera

Är du säker på att det är själva sexet som stör dig? Tänk efter och försök föreställa dig hur det skulle ha känts att dejta en helt annan tjej som inte var oskuld. Tex, om du hade träffat en ny söt och mysig tjej innan du blev tillsammans med ditt ex. Hade det också känts otänkbart av samma anledning?

Ett uppbrott är ju ingen bagatell, klart att ni inte bara kan köra på och tro att allt kommer att vara exakt som förut på en gång. Hon har sårat dig, även om det inte var med flit, och det är naturligt att det krävs tid att läka de såren. Har du tagit dig tid att känna efter hur du själv vill ha det, eller hänger du bara med som en vante och är glad för att hon har tagit tillbaka dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cruella De Vil:

Är du säker på att det är själva sexet som stör dig? Tänk efter och försök föreställa dig hur det skulle ha känts att dejta en helt annan tjej som inte var oskuld. Tex, om du hade träffat en ny söt och mysig tjej innan du blev tillsammans med ditt ex. Hade det också känts otänkbart av samma anlednin

Det är sexet som stör mig, tror det hänger i att jag inte haft sex med andra och han har det .. nu ......

Mawns:

Du tror inte att grejen är att hon GJORT det medans du INTE gjort det? [wink] Du kanske känner att du också borde få ha sex med flera tjejer om nu hon har haft det?

troligen ..

Cruella De Vil:

on har sårat dig, även om det inte var med flit, och det är naturligt att det krävs tid att läka de såren. Har du tagit dig tid att känna efter hur du själv vill ha det, eller hänger du bara med som en vante och är glad för att hon har tagit tillbaka dig?

Sa att jag ville träffas och prata, gjorde det igår. Och sa att jag ville ha tid och tänka på hur jag vill ha det och kommer prata med dig sen när jag känner mig 'lugn' och kan tänka klart.. Annars kommer jag ju bara göra nåt misstag som jag kommer fet ångra sen ..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SuperKakan:

BTW alla sliddjur är onda och elaka


   
SvaraCitera

Ska man sluta knulla bara för att ens dåvarande partner gör slut? När det dessutom gått måååånader sen ni gjorde slut?

Sluta bry dig vafan och lev loppan du med! [confused][bigsmile]


   
SvaraCitera

Kan vara svårt att sluta tänka på det men varje gång tankarna börjar komma så .. försök att skoja bort de med dig själv på något sätt. Viktigt är att få dig själv att känna dig mer speciell än dem, vilket du förmodligen är.. eftersom hon ändå vill vara med dig.

Gö inte som jag som lät känslorna ta över [sad]


   
SvaraCitera

.. det går över med tiden (: Hon gjorde trots allt inget "fel" och du hade säkert chansen att göra samma saker som henne.

Är fan kass på ge råd [blush][cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

men danny

true story


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken:

Kan vara svårt att sluta tänka på det men varje gång tankarna börjar komma så .. försök att skoja bort de med dig själv på något sätt. Viktigt är att få dig själv att känna dig mer speciell än dem, vilket du förmodligen är.. eftersom hon ändå vill vara med dig.

Mjo täntke det ..
Sant ..

Fasiken:

Gö inte som jag som lät känslorna ta över [sad]

Vad hände ? 🙁


   
SvaraCitera

Joelit0:

Vad hände ? 🙁

Förstörde allt [blush]
Jag lät mig själv tänka mer och mer på det och jag kunde inte hålla det inom mig och jag sa saker som jag ångrar rejält.

.. men det är jag (: Viktigaste är att du på något sätt kommer över det och inte låter tankarna starta massa jobbiga känslor hos dig [cute]


   
SvaraCitera

Joelit0:

hade jag haft sex med andra tjejer hade jag aldrig ens brytt mig .

Joelit0:

som jag nu inte alls kommer känna mig väldigt sugen på att göra när jag vet att två andra minikukar varit och slaskat där inne .


   
SvaraCitera