Aviseringar
Rensa alla

flickvän ljög och har legat runt


Ämnesstartare

Hej,

Info - Jag är 19 år, min flickvän är 17 år. Jag var 18 hon var 16.5 när vi blev tillammans.

Jag har ett jobbigt problem, vet inte vad jag ska göra..
Jag och min flickvän har varit tillsammans i 10 månader, och haft det underbart.
Jag var oskuld när vi träffades och det berättade jag, frågade då även hur många hon haft
och fick svaret att hon legat med 5 innan mig, och alla var i förhållanden.. dock inte så långa
det längsta var i 9 månader och han var otrogen.. Dem andra har tydligen utnyttjat henne och
enbart varit ute efter sex, sista gången hon låg var ungefär 4 månader innan vi blev tillsammans.
Fick även veta att hon haft ett helvete hemma, slagen, nertryckt och psykiskt misshandlad av sin
styvpappa.. Hon hade ingen att prata med/gå till, och fick ingen kärlek överhuvudtaget.

Tyckte riktigt synd om henne, så som hon haft hemma och alla idioter hon varit tillsammans med
så ville verkligen visa att jag inte är sån och att jag verkligen älskar henne för den hon är.

Men så kom dagen efter lite mer än 8 månader, hon var inloggad på hennes facebook på min mobil
sen senast vi sågs.. och så såg jag att hon fått något nytt meddelande, så blev jag såklart nyfiken..
Vet att jag inte har rätt att kolla igenom hennes facebook, men men.. Såg massa gamla meddelanden med
killar hon skrivit med, då menar jag massa! och det var verkligen snuskiga saker hon skrivit, och typ
försökt ragga osv.. visserligen var meddelandena från innan vi blev tillsammans.. dock bara någon vecka.
Hon hade skrivit sånt i flera år, med massa olika killar.. mycket om sex osv, och några av killarna var
jag helt säker på att hon legat med, och det var ingen av dem hon angav i början av förhållandet..

Så ringde henne och var såklart ledsen, då jag va 100% på att hon ljugit, och givetvis så nekar hon allt
och säger att hon inte legat med några fler.. Hon lät mig skriva till några och fråga.
Vi pratade länge den natten, och till slut efter många försök att ljuga så
erkände hon att hon hållt på med en till men att de inte hade sex.. var dock säker på att det inte var allt.
När vi la på fick hon svar av en annan kille, dem hade haft sex.. ringde henne och var skitarg, hon sa att
hon var så full att hon inte kom ihåg det och att hon skämdes sjukt mycket över det, hon fick reda på det dagen
efter tydligen.. Men enligt chatten var det ganska solklart, hon hade flirtat med han rejält via sms/facebook.
Enligt honom ville inte han först, men tillslut hade dem det ändå.. Var inte direkt så hon förklarade.

Sen sågs vi dagen efter, och jag pressade henne ganska mycket på dem namnen jag sett, och hon sa olika saker
och läste ganska enkelt att hon fortsatte ljuga.. var ju såklart ledsen och arg, eftersom hon inte sa sanningen
efter någon timme av gråtande o tjafsande, erkände hon typ 2 till.. och då var vi uppe i 9st, varav en av dem
var den som hon sa att hon hållt på me men inte haft sex.. men i själva verket hade dem legat flera ggr.
Finns även en till hon varit nära på att ha sex med, fast dem hade det aldrig.. Hon runkade av honom och blev
pullad bara.

Jag mådde skitdålig och visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen, tog det så jävla hårt att hon ljög.
Hatar folk som ljuger, så har hållt på och älta det där och min bild börjades förändras av henne..
Hon verkligen bad om ursäkt, men jag var helt säker på att det fanns mer.. Märkte det när hon pratade liksom.
sen typ några dagar senare pressade jag henne igen för att få veta om det fanns mer, vilket det gjorde..

Hon sa att hon inte vågat säga sanningen för att hon trodde att jag skulle dumpa henne, och i början ljög hon
för att hon trodde inte jag skulle ge henne en chans om jag fick veta sanningen.

Men hursomhelst så fick jag veta ungefär 5 nya namn den dagen så vi var uppe i ca 14 nu, och hon lovat på allt
att det var alla hon varit med, och att den tiden var helt rörig för henne så hon kommer inte ihåg.. allt hände
på så kort tid sa hon, det var när det var som värst hemma..Jag blev så jävla förbannad att hon lät mig lida i över 1
vecka innan jag fick veta "sanningen" och sa att jag inte visste längre, men jag kunde samtidigt inte tänka mig en
dag utan henne.. älskar henne så sjukt mycket. Men ser bara massa hemska bilder, och att hon ljuger..

Hon har även sagt till mig redan i början av förhållandet att jag är den enda hon sugit av, vilket fick mig att känna
mig speciell.. men började ju tvivla på det med nu, så frågade henne om det stämmde.. och hon sa att det var så
men efter lite diskussioner, hade hon sugit i typ 5 sekunder på sitt ex.. och jag trodde inte en sekund på det
hon ringde upp honom och pratade med högtalare, han sa att varför ljuger du för? berätta bara sanningen för din kille
istället..

Enligt han hade hon sugit av honom väldigt många gånger, och han sa till mig att jag inte känner henne
direkt bra verkar det som.. Han hade hört att hon varit med över 20. Hon blev arg på han och nekade allt,
sen la dem på och tillslut erkände hon för mig att hon sugit av honom också.. men hon inte sa det för att det
skulle vara mer speciellt för mig. Kände mig lurad så in i helvete. Kom även fram att hon sugit av en till som hon var
tillsammans med, men dem hade inte sex.. hon bevisade att det stämmde.

Sen nu har det ju gått ca 6 veckor sen dess, det var varit som en lång dröm känns det som.. tror inte på att hon sagt allt
för hon har ju aldrig gjort det dem andra gångerna.. har fått veta något nytt namn nästan varje gång jag pressar henne
och frågar om killar från hennes fb.. Nu är vi uppe i att hon legat med 20st och att 3 varit på fyllan, resten när hon varit
nykter.. många av killarna har varit 1 gång eller 2 gånger, ungefär att hon åkte till någon och låg och sen åkte hem igen.
Mår så jävla dåligt av att veta det, alla bilder som kommer upp.. Killen jag skrev om i början som aldrig låg med henne
var tydligen killen som lärde henne olika ställningar, och dem hade sex typ varje dag i flera veckor.. En av dem hon låg med
på fyllan var bara 1,5 månad innan vi blev tillsammans fast hon sa att hon inte legat på typ 5 månader..

Hon har även blivit våldtagen när hon var 13 av en 16 årig kille.. Hennes första förhållande efter det var när hon var 13,5år
och det var dem som var ihop i 9 månader, sen efter det har hon alltså legat med 18 killar till, sugit av en till och runkat av
typ 2-3st.. och strulat med 10-15st.. Har även fått veta att det blev flera olika killar på väldigt, väldigt.. kort tid.

Enligt henne har detta hänt pga att hon haft det så dåligt hemma och inte kännt sig omtyckt av någon, hennes pappa
lämnade hennes mamma när hon var typ ett halvår.. Hon lärde känna 2 andra tjejer som också låg runt, och hade
ingen att gå till.. ingen som hjälpte henne, fick ingen hjälp av sin mamma fast hon bad.. Hon önskar att hon kunde göra om allt
och vara oskuld igen, och ångrar sig sjukt mycket..

Hon är den mest billiga tjej jag någonsin känt, känns så jävla hemskt.. samtidigt vet jag att hon aldrig varit otrogen mot någon
vi är med varandra sjukt mycket, har riktigt kul ihop.. och älskar henne obeskrivligt mycket.. men dessa jävla saker
som jag vet tar kål på mig, och att hon ljög så många gånger utan att säga allt.. det tog så jävla hårt på mig.

Nu är livet ett helvete i mitt huvud, vaknar upp glad ena dagen och nästa dag kan jag vakna upp med hemsa tankar och vara
sjukt deprimerad.. ser saker framför mig, hon har sugit av typ 10st, har haft kks i princip.. flirtat med sjukt många..
ja haaaaaatar det, mitt humör kan vända helt plötsligt..

Älskar henne forfarande, men det här är så jävla jobbigt.. Samtidigt tänker jag hur bra vi haft det.. och det här var
som sagt innan vårt förhållande, men vet inte hur jag ska kunna acceptera det här och gå vidare, är så jävla ledsen
går inte en dag utan att jag ber att detta inte hänt.. Har inte varit helt lycklig i mer än max 3 dagar dem senaste
6-7 veckorna..

Hjälp, vet fan inte vad jag ska ta mig till längre.. Sen att hon kan säga att hon sagt att hon inte är säker
på hur hon känner killar och om hon hållt på med dem eller inte får mig att spy..

Vill verkligen inte att det ska ta slut, kan liksom inte tänka mig en dag utan henne.. Älskar henne så mycket.

Tack på förhand,


   
Citera

En tråd räcker gubben.


   
SvaraCitera

orkade inte ens läsa hälften. du borde släppa på kontrollbehovet. sjukt betéende ju. du ville visa att du var en bra kille och inte utnyttja henne och hennes styvpappa har behandlat henne illa. då är då inte mycket bättre. snarare värre. om du älskar henne så gör slut med henne för det lär hon må bäst av.


   
SvaraCitera

du har ett osunt kontrollbehov.


   
SvaraCitera

framtidskon:

du har ett osunt kontrollbehov.

dessutom,
när du borde känna sympati och vilja att ta hand om henne.


   
SvaraCitera

varför skapar du tre trådar med samma innehåll fast annorlunda rubrik


   
SvaraCitera

han förstår inte att vi ser allt


   
SvaraCitera

Det var kanske en sådan här reaktion hon var rädd för och det antagligen därför hon inte berättade. Varför vill du ens veta hur många hon har haft sex med?


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Tråden låst


   
SvaraCitera