Aviseringar
Rensa alla

Flickvänen håller på med andra


Ämnesstartare

Hejsan forumet, känner att jag behöver skriva av mig lite. Jag har gått runt och mått dåligt i flera veckor nu och pallar seriöst inte mer. skit trött på att inte kunna diskutera detta med någon.

Jag och min tjej har varit tillsammans i lite över ett år nu. Jag älskar verkligen henne, och hon älskar mig (hoppas jag). För några veckor sedan så frågade mig tjej om jag någongång runkat på chatroulette. Jag svarade som det var och sa "nej aldrig". Blev lite klyven av frågan eftersom det kom väldigt oväntat plus att jag absolut aldrig tänkt tanken på att runka där, eftersom det enligt mig är så lågt en kille kan sjunka, vill man få ligg så får man juh förfan ta och gå upp ur sängen istället för att ligga hemma och gömma sig under ett täcke. När jag sa "nej" så såg min tjej väldigt förvånad ut, som om hade förväntat sig ett ja utav mig. Jag frågade givetvis samma fråga till henne, om hon någon gång hade onanerat på chatroulette, svaret jag fick var ett ja och ett litet leende på läpparna. Blev lite smått förvånad då hon aldrig vågat visat upp något när vi har kört chatroulette tillsammans. Efter det så frågade jag henne om hon någon gång hade fått en kille att komma samtidigt som hon onanerade på chatroulette, då kom samma svar, ett ja och ett litet leende på läpparna.

Det har är mitt första förhållande, vi har somsagt varit tillsammans i över ett år nu. Jag har haft en regel som jag försökt att följa. Att min tjej ska få göra vad hon vill, hon får kolla på andra killar och påpeka att dom är snygga etc, jag vet att det finns killar som enligt henne är snyggare än mig. Men jag har inte brytt mig om det efter som jag har vetat att hon har älskat mig, bara mig

Men efter jag fick reda på att hon har onanerat och fått en kille att komma på chattroulette samtidigt som vi har varit tillsammans så har jag helt tappat fattningen. Jag har verkligen mått skit dåligt, konstant ont i magen, inte kunnat sova ett piss och jag har skitit totalt i mina studier.

Det som stör mig allra allra mest är att hon gjorde det men ett äcklig liten horunge på chatroulette istället för mig. Varför kunde hon inte bara ha haft "cam sex" med mig om hon nu var sugen på det? Gjorde hon det för att hon inte tänder på mig längre?

Självklart så har vi pratat lite om det här, fast inte så mycket, så fort vi pratar om det så börjar jag gråta ofantligt mycket så man inte hör vad jag säger. Men hon har iaf sagt att hon inte visade ansiktet och hon mådde jätte dåligt efteråt.

Grejjen är att efter vi pratade om det så kollade jag upp vilka vänner hon lagt till nyligen på facebook för jag ville som om det var någon ny som kunde vara den hon onanerat tsms med. Jag hitta självklart en kille i usa, inga gemensamma vänner eller något sånt, det verkade vara väldigt suspekt. På alla bilder han har ser han ut att vara en riktigt douche, skriver statusar om hur mycket att tycker om knark. Jag frågar då min tjej vem det är och då svarar hon att det är en reseledere från hennes gamla språkresa. Men hon säger att hon har lagt till två andra killar på fb från chatroulette som hon bara har pratat med och som verkade schysta . Jag köper det för tillfället men när jag kolla runt lite mer på duchebagens facebook sida så tvivlar jag allt mer på att han är en reseledare för ungdomar. Så jag frågar henne om det verkligen stämde. Vilket hon då erkänner att det inte gjorde. Det var en utav det trevliga killarna som hon bara hade pratat med.

Det här gjorde mig riktigt besviken, varför ljuga när hon inte hade något att dölja eftersom dom enligt henne bara hade snackat. Det har också fått mig att fundera på om hon har ljugit om något mer? Sen så blir jag lite förvånad över att hon kan tycka att den där douchen "verkade vara en schysst kille". Killar som skriver om marijuana och horor brukar i regel inte vara speciellt snälla enligt mig. Vad ville hon få ut att prata med honom?

Har seriöst så jävla mycket skit i mitt huvud som måste rensas. Allt det är här har fått mig att må så JÄVLA dåligt. Det är hon som har gett mig det självförtroende jag hade. Efter jag fick reda på allt detta så är det som att proppen har dragits ur och allt självförtroende har runnit ur. Jag känner mig fet, känns som att allt jag gör blir fel, jag vill inte vara jag längre, mitt liv känns sjukt meningslöst.

Jag vill vara så jävla perfekt att min flickvän inte ensa tänka tanken på att hålla på med andra killar. Men uppenbarligen så har jag inte varit det eftersom hon har gjort som hon har gjort. Nu när jag hör henne säga att en annan kille är söt så tänker jag genast, "vad har han som inte jag har?". Så här jag aldrig tänkt förut, och vill inte tänka såhär. det bryter mot min regel att jag vill att min tjej ska få göra precis vad hon vill.

Så fort vi inte är tillsammans så går jag runt o oroar mig för att hon fortf är inne på chatroulette. Har fått ett kontrollbehov. Det gör bara att jag mår ännu sämre. Det ända jag vill just nu är att det ska blir som förut, jag vill inte gå runt och oroa mig för vad hon gör när jag inte är med, jag vill inte tycka att jag är tjock bara för att hon tycker att en annan kille är snygg. Vill inte hitta en jävla massa fel hela tiden. Innan jag fick reda på detta så var det juh så jävla bra. Jag har aldrig behövt oroa mig EN ENDA sekund för vad hon gör när jag inte är med. Men det gör jag som sagt, nu, vilket gör gör nu. Jag mår dåligt för att jag går runt och mår dåligt liksom. Vill inte tänka i dessa tankar.

Vet att alla inte kommer läsa igenom allt, det behöver ni inte heller. Men syftet med inlägget var främst att skriva av mig. Troll och folk som säger att jag ska dumpa henne kan gå o DÖ. För det är det absolut sista jag vill, villa bara glömma och att det ska blir som förr. Vad fan gör man när man sitter längst ner i skiten och vill upp igen, någon som varit med om liknade saker?

Skiter totalt i stavfel och dåligt uppbyggnad av texten, klockan är två och jag kan inte sova!


   
Citera
Ämnesetiketter

Komplett:

då hon aldrig vågat visat upp något när vi har kört chatroulette tillsammans

Hur fan går det till? Sitter ni och trycker "next" tills ni hittar varandra?[shake]


   
SvaraCitera

Låter inte som om hon går att lita på, och det är ju en rätt nödvändig grej att kunna göra. Du vet nog själv vad du behöver göra.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

kebu12:

Hur fan går det till? Sitter ni och trycker "next" tills ni hittar varandra?[shake]

samma cam daaaaah

eller så kör de på ödet "om din cam kommer upp för mig på en gång så är det meant to be"


   
SvaraCitera

isola:

samma cam daaaaah

men vafan, varför skall hon visa upp något om dom sitter vid samma cam. är väl bara att stänga ner skiten och säga till henne att visa tuttarna för honom isf[confused]


   
SvaraCitera

kebu12:

men vafan, varför skall hon visa upp något om dom sitter vid samma cam. är väl bara att stänga ner skiten och säga till henne att visa tuttarna för honom isf[confused]

kanske eggande att veta att främlingar tänder på en. men man borde ej göra så när man har partner kanske.
har aldrig testat chatroulette. verkar läskit.


   
SvaraCitera

isola:

kanske eggande att veta att främlingar tänder på en. men man borde ej göra så när man har partner kanske.
har aldrig testat chatroulette. verkar läskit.

paradis för tjejer ju, kukar i alla storlekar och sorter!


   
SvaraCitera

kebu12:

paradis för tjejer ju, kukar i alla storlekar och sorter!

som om man tänder på snoppar [sad]


   
SvaraCitera

isola:

som om man tänder på snoppar [sad]

va tänder ni tjejer på då?[blush] *nyfiken_kille_13*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Du vet nog själv vad du behöver göra.

Näh du, tänker INTE dumpa henne. Tankarna kommer att sitta kvar. Hon och jag har haft det stört bra tillsammans förut och tänker göra allt för att det ska bli lika bra igen.

Så...

Komplett:

folk som säger att jag ska dumpa henne kan gå o DÖ

Tack! [smile]

kebu12:

Hur fan går det till? Sitter ni och trycker "next" tills ni hittar varandra?

Nej alltså, ibland när vi haft tråkigt så har vi kört chatroulette tillsammans, för att snacka med andra


   
SvaraCitera

Komplett:

Näh du, tänker INTE dumpa henne. Tankarna kommer att sitta kvar. Hon och jag har haft det stört bra tillsammans förut och tänker göra allt för att det ska bli lika bra igen.

Fast hon verkar ju inte se på ert förhållande så som du gör, och ditt kontrollbehov kommer ju bara att bli värre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

paradis för tjejer ju, kukar i alla storlekar och sorter!

Tack för att du påminde mig om det! [love]


   
SvaraCitera

kebu12:

va tänder ni tjejer på då?[blush] *nyfiken_kille_13*

T

överkroppar [blush] erotiska komplimanger och pengar[blush][blush][blush]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

minus ett av dem


   
SvaraCitera

Komplett:

Nej alltså, ibland när vi haft tråkigt så har vi kört chatroulette tillsammans, för att snacka med andra

Ja, känns väl inte direkt som läge för henne att börja flasha med tittsen då[confused]

isola:

minus ett av dem

måste va pengar. min pappa är rik men jag får ändå aldrig ligga[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Fast hon verkar ju inte se på ert förhållande så som du gör, och ditt kontrollbehov kommer ju bara att bli värre.

Då får jag väll se till att göra så hon ser på förhållandet på samma sätt som jag gör.


   
SvaraCitera

Komplett:

Då får jag väll se till att göra så hon ser på förhållandet på samma sätt som jag gör.

fast det går ju inte att få folk att känna eller tänka annorlunda, tyvärr.

kebu12:

måste va pengar. min pappa är rik men jag får ändå aldrig ligga[sad]

sno lite


   
SvaraCitera