Aviseringar
Rensa alla

Flickvänen håller på med andra


Ämnesstartare

kebu12:

Ja, känns väl inte direkt som läge för henne att börja flasha med tittsen då

Om hon visste att jag inte hade några problem med att visa dom då?

Bara för att jag tycker att det är okej att hon visar brösten så betyder det inte att jag tycker att det är okej att onanera tillsammans med en annan kille. Steget där emellan är stort och hon kan inte ha missuppfattat det.

Visa titts - okej
Onanera och ge tills en annan kille kommer - inte okej


   
SvaraCitera

Komplett:

Bara för att jag tycker att det är okej att hon visar brösten så betyder det inte att jag tycker att det är okej att onanera tillsammans med en annan kille. Steget där emellan är stort och hon kan inte ha missuppfattat det.

men hon skiter ju i det, uppenbarligen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

fast det går ju inte att få folk att känna eller tänka annorlunda, tyvärr.

Går visst, punkt


   
SvaraCitera

isola:

sno lite

ehm, menade ju att jag har pengar och det då måste vara det som skall bort[confused]

Komplett:

Visa titts - okej
Onanera och ge tills en annan kille kommer - inte okej

Visa dunkarna tills en kille kommer då?


   
SvaraCitera

Komplett:

Går visst, punkt

nej. men det vet du nog.

kebu12:

ehm, menade ju att jag har pengar och det då måste vara det som skall bort[confused]

nej ha kvar pengarna[confused][confused]


   
SvaraCitera

isola:

nej ha kvar pengarna[confused][confused]

jag har nog förvirrat mig själv nu[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

men hon skiter ju i det, uppenbarligen.

Jag skiter i att hon sket i det en gång, jag kan leva med det. Så länge jag vet att hon inte kommer att göra om det. Och om det hon säger stämmer så kommer hon aldrig att göra om det så länge vi är tsm.

isola:

nej. men det vet du nog.

Som du säger så tänder tjejer på killars överkropp. Om hon vill ha sexpack så ska hon få sexpack. Vill hon att jag ska bete mig annorlunda så är det bara att jag beter mig annorlunda. Du fattar.

Komplett:

Jag vill vara så jävla perfekt att min flickvän inte ensa tänka tanken på att hålla på med andra killar.

No matter what!

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

kebu12:

Visa dunkarna tills en kille kommer då?

Ja, det skulle jag inte ha några problem med, eftersom hon inte inte njuter på samma sätt av det.

Och nu var det juh så att hon onanerade, inte flasha tits


   
SvaraCitera

Komplett:

Att min tjej ska få göra vad hon vill

Komplett:

Visa titts - okej

Se det där ifrån andra hållet. Om du tillåter henne att göra precis vad hon vill, vad ska hon då tro att hon har för värde hos dig?

Nu ska du inte göra en fritzl och låsa in henne i källaren. Men börja stå på dig lite. börja träna eller något och få självförtroende.

Titta på den här filmen http://www.imdb.com/title/tt0462499/

Komplett:

Jag vill vara så jävla perfekt att min flickvän inte ensa tänka tanken på att hålla på med andra killar

Glöm bort dom här tankarna. Gör du om dig för att vara perfekt så kommer du varken vara dig själv eller den personen hon vill ha.


   
SvaraCitera

Komplett:

Ja, det skulle jag inte ha några problem med, eftersom hon inte inte njuter på samma sätt av det.

Hennes skype eller msn, tack! Kan skicka i pm om du inte vill skriva här 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Galvmeister:

Se det där ifrån andra hållet. Om du tillåter henne att göra precis vad hon vill, vad ska hon då tro att hon har för värde hos dig? Nu ska du inte göra en fritzl och låsa in henne i källaren. Men börja stå på dig lite. börja träna eller något och få självförtroende.Titta på den här filmen

Äntligen en seriös [smile]

Alltså, med att göra vad hon vill så menar jag att jag inte vill vara en sån där jobbig pojkvän som ifråga sätter alla kill-kompisar hon har osv. Jag vill inte styra hennes liv. Men jag vill absolut inte att hon håller på som hon gjorde. Hon är det jag värdesätter mäst i mitt liv, det hoppas jag att hon förstår och jag gör allt jag kan för att visa det.

Galvmeister:

Glöm bort dom här tankarna. Gör du om dig för att vara perfekt så kommer du varken vara dig själv eller den personen hon vill ha.

Innan så kände jag mig perfekt, jag kände att jag inte hade något att oroa mig för.

Nu känner jag mig inte lika perfekt längre. Vet att man aldrig kan bli perfekt, men för henne så var jag perfekt, och det är det som räknas. Därför så tänker jag göra det jag kan för att bli perfekt för henne igen


   
SvaraCitera

Komplett:

Hon är det jag värdesätter mäst i mitt liv, det hoppas jag att hon förstår och jag gör allt jag kan för att visa det

Komplett:

perfekt för henne igen

Hur har det funkat för dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Hennes skype eller msn, tack! Kan skicka i pm om du inte vill skriva här 🙂

Varför sitter jag och argumenterar med forumets största troll?

Men blev lite fel formulerat. Jag skulle inte tycka det var lika jobbigt. Beror helt på varför hon skulle göra det, skulle hon tycka att det va najs att så på killar som kom när hon såg deras bröst så skulle det vara mindre okej. Min skulle hon visa dom för att se hur sex-frustrerade alla kukhuvuden på chatroulette och se hur lite som behövs för att få dem att komma, är så skulle det vara mer okej.

Vill bara att hon vänder sig till mig istället för några äckliga svin om hon vill ha det najs.

förresten är min flickvän för fin för dig, så tyvärr [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Galvmeister:

Hur har det funkat för dig?

Fram tills hon gjorde detta så har det funkat helt okej, har haft det bästa året någonsin.


   
SvaraCitera

Komplett:

Fram tills hon gjorde detta

Så du tänker starta om spiralen?


   
SvaraCitera

Komplett:

Killar som skriver om marijuana

Vad är det för fel på marijuana nu då? Snubben må vara en douchebag, men dra inte in cannabis som om det vore ett bevis för att han är en douche. [surprised]

Komplett:

Varför kunde hon inte bara ha haft "cam sex" med mig om hon nu var sugen på det? Gjorde hon det för att hon inte tänder på mig längre?

Vad ville hon få ut att prata med honom?

varför ljuga när hon inte hade något att dölja eftersom dom enligt henne bara hade snackat. Det har också fått mig att fundera på om hon har ljugit om något mer?

Detta är frågor du borde ställa henne istället.

Komplett:

Men hon har iaf sagt att hon inte visade ansiktet och hon mådde jätte dåligt efteråt.

Där har du ditt svar, vilket ställer dig inför ett val. Antingen kan du försöka svälja gråten, berätta vad du känner (du kan ju använda ditt första inlägg här som mall för vad du ska säga), lyssna på hennes svar och lita på vad hon säger. För då kan du förlåta henne och fortsätta er relation. Eller så väljer du att inte lita på henne och då kan du välja på att göra slut eller fortsätta må dåligt.


   
SvaraCitera