Aviseringar
Rensa alla

Flickvännen blöder


Ämnesstartare

O k. såhär är det. Var ihop med en tjej i 2 månader innan jag tog hennes oskuld. Det kom ett par droppar blod men inget mer med det.
Nu ca 1 månad senare så började hon blöda igen. (det är vår andra gång). Vi båda tycker det e skummt eftersom hon redan förlorat oskulden :/ Någon som vet vad det kan vara?
Blod e rätt avtändande [wink]


   
Citera

Det är så det ska vara, helst ska hon gråta också. [party]


   
SvaraCitera

samma hände mitt ex, hon hade aldrig blött förrut sen helt plötsligt var det hur mkt blod som helst :S


   
SvaraCitera

Hon kanske inte var ordentligt uttänjd, det kan ta ett par gånger ibland. Inget farligt, försök se till att hon är riktigt våt bara [y]

Blåbärt:

Blod e rätt avtändande [wink]

Fjolla


   
SvaraCitera

Sluta slå henne


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fREDRIKl0l:

samma hände mitt ex, hon hade aldrig blött förrut sen helt plötsligt var det hur mkt blod som helst :S

Många gånger? [n]

Unexpected:

Hon kanske inte var ordentligt uttänjd, det kan ta ett par gånger ibland. Inget farligt, försök se till att hon är riktigt våt bara [y]

Ok 🙂 tack


   
SvaraCitera

Blåbärt:

Någon som vet vad det kan vara?

kanske är blod, vet inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

martin312:

kanske är blod, vet inte

varför det sker då 😛


   
SvaraCitera

Blåbärt:

Många gånger? [n]

två gånger, hon blödde som fan men hon hade inte ont eller någonting :S


   
SvaraCitera

Blåbärt:

varför det sker då 😛

du har pumpat henne för hårt, vad är inte att förstå?


   
SvaraCitera

PROBABLY MENS


   
SvaraCitera

TS och 8 av de som svarat måste vara troll, annars undrar jag fan vad som händer med mänskligheten.


   
SvaraCitera

Mjo det har hänt mig med. Jag blödde inte när jag förlorade oskulden med jag gjorde det någn månd senare. Det kan väl vara att man tar i för hårt.


   
SvaraCitera

Blåbärt:

Någon som vet vad det kan vara?

mens?


   
SvaraCitera

Jag började blöda första gången jag hade sex med min nuvarande. Trots att jag har haft sex med flera andra innan. [confused]


   
SvaraCitera