Aviseringar
Rensa alla

Flickvännen!


Ämnesstartare

Hejsan UM!

Jag har ett litet problem med min flickvän...

Det var så att hon var full på en festival. Igår fick jag reda på att hon hade pussat en kille som går i min klass.

Jag vet inte riktigt hur jag ska ta tag i detta problemet?

Tack på förhand! [sad]


   
Citera

Hon hade inte sex eller hånglade upp honom iallafall. [y] Ser det inte som ett problem om det bara är pussar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Hon hade inte sex eller hånglade upp honom iallafall.

Vad han vet ja.
Ska alltid ta vittnesrapporter med en stor nypa salt [no-no]


   
SvaraCitera

FreeWay89:

Vad han vet ja.
Ska alltid ta vittnesrapporter med en stor nypa salt [no-no]

Det man inte vet lider man inte av eller vad det heter! [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Det man inte vet lider man inte av eller vad det heter!

Det kommer alltid tillbaka och biter en i arslet förr eller senare.
Han led ju inte förrän personen kom och berättade.

Det är ju dessutom bättre att han får reda på det med en gång än att han slösar flera år med henne istället.


   
SvaraCitera

FreeWay89:

Det kommer alltid tillbaka och biter en i arslet förr eller senare.
Han led ju inte förrän personen kom och berättade.

Det är ju dessutom bättre att han får reda på det med en gång än att han slösar flera år med henne istället.

Då råder vi väl honom att prata med henne helt enkelt? Och hoppas att hon är ärlig. Ärlighet och bra kommunikation är viktigt i förhållanden antar jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Då råder vi väl honom att prata med henne helt enkelt? Och hoppas att hon är ärlig.

Ja fan.
Dock kommer han förmodligen inte kunna lite på henne fullt ut, eller ialla fall nojja varje gång hon dricker.

Han får la helt enkelt se det som att han nu har ett frikort på att ''pussa'' valfri tjej [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FreeWay89:

Han får la helt enkelt se det som att han nu har ett frikort på att ''pussa'' valfri tjej

Haha, kul tanke [bigsmile]


   
SvaraCitera

FreeWay89:

Ja fan.
Dock kommer han förmodligen inte kunna lite på henne fullt ut, eller ialla fall nojja varje gång hon dricker.

Lite tyvärr att han inte kan lita på henne. Men men. Han gillade:

FreeWay89:

frikort på att ''pussa'' valfri tjej [bigcheers]

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Axelpaxel:

Haha, kul tanke

Nej vadå, hon gjorde bort sig?
Fan ska hon göra? Säga att du inte får?


   
SvaraCitera

Axelpaxel:

Jag vet inte riktigt hur jag ska ta tag i detta problemet?

Förstår inte varför så få inser att det enklaste och bästa sättet att ta itu med de flesta problem i ett förhållande är att PRATA om dem. Argh. Fklfjd-sdfkgf.

[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capture:

Förstår inte varför så få inser att det enklaste och bästa sättet att ta itu med de flesta problem i ett förhållande är att PRATA om dem. Argh. Fklfjd-sdfkgf.

[y]

Axelpaxel:

Det var så att hon var full på en festival. Igår fick jag reda på att hon hade pussat en kille som går i min klass.

Jag tycker inte att hon ska dricka om hon gör "dumma" saker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Första drar du ner killens byxor, sen klippar du av hans kuk [y]


   
SvaraCitera

Capture:

Förstår inte varför så få inser att det enklaste och bästa sättet att ta itu med de flesta problem i ett förhållande är att PRATA om dem. Argh. Fklfjd-sdfkgf.

Capture:

Förstår inte varför så få inser att det enklaste och bästa sättet att ta itu med de flesta problem i ett förhållande är att PRATA om dem. Argh. Fklfjd-sdfkgf.

Capture:

Förstår inte varför så få inser att det enklaste och bästa sättet att ta itu med de flesta problem i ett förhållande är att PRATA om dem. Argh. Fklfjd-sdfkgf.

Capture:

Förstår inte varför så få inser att det enklaste och bästa sättet att ta itu med de flesta problem i ett förhållande är att PRATA om dem. Argh. Fklfjd-sdfkgf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Axelpaxel:

Det var så att hon var full på en festival. Igår fick jag reda på att hon hade pussat en kille som går i min klass.

hahaha [rolleyes] waow vilken katastrof...


   
SvaraCitera