Aviseringar
Rensa alla

Flickvänner med problem


Ämnesstartare

Bli bög.


   
SvaraCitera

stereo total:

Tålamod är en dygd.

Öl är en brygd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alla har problem iaf alla som åker kollektivtrafik sitter på caféer mm


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Du kanske dras till sånna tjejer. Eller så dras dom till dig.

Och jag undrar också vad som hände med kärleken. :((

Ja det tänkte jag oxo men när jag tänker efter så har alla varit normala när jag träffar dom men så fort jag blir tsm så känner dom för att öppna sin Big Black Dark Book och gråter ut varje kväll..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TallBall:

Känns som att man är BRIS..

uppfattade det som du ville ha en problemfri flickvän, vilket nog är svårt. men ja, det finns många tjejer som inte deppar 24/7.


   
SvaraCitera

no idea:

Vadå problem? Vad är problem för dig? Alla människor har problem. Om du vill relaxa utan problem, get urself a dolly.

Nja inte har väl alla människor så stora problem att man är deprimerad och måste ta upp det för ens partner hela tiden? Tvärt om tror jag att de flesta människor oftast mår rätt gott och många problem är inga problem utan snarare småsaker eller utmaningar.

Själv har jag aldrig upplevt ett problem så stort och betungande att jag behövt dra ner någon annan med det och det tror jag inte att jag är ensam om. Och bland de som har gjort det så handlar det nog sällan om hela tiden utan snarare om någon enstaka gång under årens lopp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TallBall:

Menade inte att hon inte får ha problem. Märkte att jag formulerade allt som en idiot. Menade att alla tjejer alltid alltid alltid är deprimerade.. Alla mina flickvänner menar jag.

Hur fan lyckas jag alltid få mental cases som aldrig slutar må dåligt.

Jaså, jag vet inte. Synd. Leta vidare och hoppas på något bättre. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hästpojken:

uppfattade det som du ville ha en problemfri flickvän, vilket nog är svårt. men ja, det finns många tjejer som inte deppar 24/7.

Aa jag vet att jag formulerade mig som en åsna, ber om ursäkt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TallBall:

så fort jag blir tsm så känner dom för att öppna sin Big Black Dark Book och gråter ut varje kväll..

du är väl en bra kille som de känner att de kan anförtro sig åt? visa känslor för de väntar sig att du ska trösta, men att alla dina ex gråter ut 24/7 känns lite... [confused]
Men ja tror vi fattar va du meanar iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shajjn:

I hear you.

ey!![no-no]


   
SvaraCitera

TallBall:

haft ALLTID är deprimerade, 24

Om du inte klarar det så skaffa inte det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Och jag undrar också vad som hände med kärleken. :((

Sjung för allt du är värd i världens kallaste värld jag snackar inte om vädret


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mkilum:

du är väl en bra kille som de känner att de kan anförtro sig åt? visa känslor för de väntar sig att du ska trösta, men att alla dina ex gråter ut 24/7 känns lite... [confused]
Men ja tror vi fattar va du meanar iaf.

Jag har alltid varit en sån som folk kan snacka med etc etc och jag har inga problem alls med att hon öppnar sig till mig och så men med risk att låta självisk så börjar jag bli lite trött på att aldrig ha en flickvän som oftast är glad och som man kan umgås med utan att hon ska ta upp allt hela tiden =/..


   
SvaraCitera

TallBall:

Ja det tänkte jag oxo men när jag tänker efter så har alla varit normala när jag träffar dom men så fort jag blir tsm så känner dom för att öppna sin Big Black Dark Book och gråter ut varje kväll..

Uppenbart att dina kontakter söker efter någon att öppna sig för.
Och det är ju trevligt när man blir 'efterfrågad', men mindre trevligt när det visar sig att de är ganska trasiga (läs: ÄS, psykofarmaka, rape) på insidan.


   
SvaraCitera

TallBall:

Menade att alla tjejer jag har haft ALLTID är deprimerade, 24/7. Inte haft en enda kväll ledig utan att den dåvarande flickvännen ringer och mår dåligt.

Personligen så hade jag inte velat vara tillsammans med en sådan tjej. Naturligtvis kan alla må dåligt någon gång och det är viktig att man är där för varandra och stöttar varandra då.

Men för mig är det självklart att man ska stärka varandra i ett förhållande, komplettera varandra och förbättra varandra. Man ska ge varandra styrka och energi, inte ständigt suga ut den andres styrka och energi. Det finns ingen som orkar med något sådant hur länge som helst.


   
SvaraCitera