Aviseringar
Rensa alla

Flickvänshjälp!


Ämnesstartare

Hejsan. Jag och min flickvän har varit tillsammans i 4år och 4 månader.
När vi vart tillsammans så gick jag en öppenvårdsbehandling och mitt mål var att göra klart den så fort som möjligt för att sedan gå ut och träffa kompisarna igen och fortsätta knarka men det blev inte riktigt så. Jag vart istället kär och tjejen räddade mig ifrån drogerna. Första 1.5 året så hade vi det helt underbart sen så tog jag ett återfall vilket vart väldigt jobbigt för vårat förhållande dels för att hennes pappa använder droger och för att hon var rädd att förlora mig. Vi kämpade oss igenom det men rädslan finns ännu kvar hos henne och det förstår jag till 100%.

Efter återfallet så har vi haft det bra och dåligt i perioder och jag ska vara helt ärlig när jag säger det här. Jag har varit en riktig jävla skit emot henne men hon har alltid tagit tillbaka mig och så.
Jag har aldrig velat göra saker med henne, jag har helt enkelt betett mig så fruktansvärt dåligt att jag inte ens förtjänar att få 4år med henne.
Förra veckan så berättade hon för mig att hon älskar mig över allt annat, jag är den människa som hon vill leva sitt liv med och skaffa barn med.. MEN det är den kille jag en gång i vårat förhållande var och hon sa jag behöver ta en paus för att tänka igenom det här för jag behöver ta hand om mig själv och så.

Det fick mig att inse att jag älskar den här tjejen otroligt mycket, det fick mig att inse att den här tjejen är den jag vill leva resten av mitt liv med och det är henne jag vill ska vara mamma till mina barn.
Hon är helt jävla underbar rent ut sagt men tyvärr så har jag inte sett tidigare hur jävla dåligt jag har behandlat henne utan det är förens det kommer till kritan nu som jag inser vilken skit jag har varit. Har hela tiden tagit henne för givet men jag är beredd att förändra ALLT för att få behålla henne. Jag berättar det för henne och hon säger fortfarande att hon behöver en paus vilket jag förstår men det är så sjukt svårt att låta bli att höra av sig till henne, skriva sms och sånt.

Jag skulle vilja veta vad jag kan göra för att få henne att förstå att jag menar allvar.
Har redan köpt biljetter till Beyonce's konsert då jag vet att hon tycker om henne väldigt mycket, har planerat att åka ner till Spanien med henne då jag vet att hon älskar att resa och det har vi aldrig gjort tidigare för att jag varit så flygrädd och sen varit så jävla tråkig rent ut sagt. Jag gjorde nyss en liten "skattkarta" där jag gömde lite småbrev där jag skrivit hur mycket hon betyder för mig och så.

Jag vill ha tips, råd och så vad mer jag kan göra för att få henne att förstå att jag menar allvar när jag säger att jag vill ändra på mig. Jag vill göra henne till världens lyckligaste tjej och för många är det inte speciellt alls att köpa biljetter till en konsert, resa och så men för mig är det så. Jag har ALDRIG gjort något sådant tidigare och jag förstår att hon ledsnat på det.
Snälla hjälp mig för jag klarar verkligen inte av att förlora henne för hon är bokstavligen hela min värld.

MVH, Christian


   
Citera

doldtalang:

vad jag kan göra för att få henne att förstå att jag menar allvar.
Har redan köpt biljetter till Beyonce's konsert då jag vet att hon tycker om henne väldigt mycket

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om hon säger att hon äslkar dig men att hon vill ha en paus så får du väl på hennes villkor, då hon vill höra av sig visa hur mycket hon betyder för dig, och kanske höra av sig ibland och se hur hon har det och berätta att du tänker på henne. Låter jättefint allt du berättat hittils!

Sålänge det inte bara är tomma ord så borde det inte vara några problem!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leverpastejmedgurka:

Sålänge det inte bara är tomma ord så borde det inte vara några problem!

Nej det är absolut inte tomma ord. Jag försöker men det är gudomligt svårt att låta bli att skriva ett sms eller ringa henne. Efter 4år tillsammans så har vi bott ihop i 3 så man blir som en människa nästan. Utan den andra parten är man inte hel.


   
SvaraCitera

doldtalang:

Snälla hjälp mig för jag klarar verkligen inte av att förlora henne för hon är bokstavligen hela min värld.

Du behöver nog inte oroa dig. Kämpa dig igenom det hela, och visa henne vad du menar. Hon verkar vara en tjej man bör hålla fast vid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

Du behöver nog inte oroa dig. Kämpa dig igenom det hela, och visa henne vad du menar. Hon verkar vara en tjej man bör hålla fast vid.

Ja hon är helt underbar. Finns inga fel på hennes alls i mina ögon men det är förjävligt att det tagit så lång tid och så många misstag för mig att inse det.


   
SvaraCitera

doldtalang:

Ja hon är helt underbar. Finns inga fel på hennes alls i mina ögon men det är förjävligt att det tagit så lång tid och så många misstag för mig att inse det.

Varför var du ihop med henne innan?
Oftast inser man inte sakers värde förens man tappar det, du har dock inte tappat det, men, det är bra att komma bort från varandra ibland av den anledningen.. kärleken brukar vara starkare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

Varför var du ihop med henne innan?

Förmodligen för att jag såg henne som ett objekt, ett statusföremål då hon är väldigt vacker enligt många och på något sätt har jag väll hela tiden tyckt att det är hennes skyldighet att vara vid min sida. Har prioriterat mig själv i första hand. Det känns verkligen som jag har tappat henne men jag känner mig helt snurrig utan henne. Ingenting fungerar som det ska i mitt liv. För lite sömn, mat, energi och allt sådan. Allt blir bara som en pannkaka.


   
SvaraCitera
Åtta

värdeuppgift:

[bigsmile]

Eller hur? Fett lol grej. [bigsmile]


   
SvaraCitera

doldtalang:

För lite sömn, mat, energi och allt sådan. Allt blir bara som en pannkaka.

Känner igen dedär när nåt pajjar med nån som betyder mycke för en och ens välmående.


   
SvaraCitera

doldtalang:

men jag känner mig helt snurrig utan henne. Ingenting fungerar som det ska i mitt liv. För lite sömn, mat, energi och allt sådan. Allt blir bara som en pannkaka.

det är sådär när ens värld blir förstörd


   
SvaraCitera

va sött av dig! lycka till! hoppas det löser sig.


   
SvaraCitera

Hoppas det går bra men då får du fortsätta vara bra mot henne när hon tar tillbaka dig vilket jag tror att hon gör. Du får liksom inte bara vara bra för stunden, om du förstår vad jag menar.. 4 år och 4 månader är ingenting man kastar iväg bara sådär. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1:du måste enligt min mening vissa att du älskar henne liks mycket som hon älskar dig. Vissa för henne att du värdera henne.

sen finns det ju variant 2. har jag provat en gång men den är något du inte ska prova men det finns säkert många puckon som gör det

ha attityden passade inte så får det vara, det finns 5 miljoner andra tjejer. använd inte den attityden


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geforce8800:

1:du måste enligt min mening vissa att du älskar henne liks mycket som hon älskar dig. Vissa för henne att du värdera henne.

Tjejen i fråga älskar rosor, hennes favoritblomma så jag köpte 30 stycken rosor idag. 28 röda, 1 rosa (större variant) och en vit.
Jag stoppade 21 stycken i ett paket och 9 i det andra. Det paketet med 9 rosor i la jag utanför ytterdörren en efter en som en liten gång och när hon kom runt hörnet stog jag och höll i buketten med 21 rosor i. 19 utav dom var röda, en var rosa och en vit. Jag sa till henne att dessa rosor symboliserar min kärlek till dig, dessa röda är mitt hjärta. Den rosa står för att du är ljuset i mitt liv och att du har en speciell plats i mitt hjärta. Den vita står för evig ursäkt, ett evigt förlåt.
Sen sa jag att jag älskar henne. Hon vart jätteglad och sa att hennes hjärta smälte. Hoppas verkligen detta hjälpte mig på traven.
Imorn hade jag tänkt att lägga ut värmeljus i formen utav ett hjärta på gården innan jobbet sen ringa och väcka henne och be henne kolla ut genom fönstret sitt. Hoppas den saken också går hem. Skulle gärna vilja ha fler förslag jag kan göra. Min kärlek till den här tjejen har inga gränser och ingenting är för dyrt för att göras heller för denna tjej är värd allt och lite till.

Tack på förhand.


   
SvaraCitera