Aviseringar
Rensa alla

Flint på sommaren ,hår på vintern?


Ämnesstartare

jag tänker så här att man kan liksom inte har hår på sommaren för de e så varmt så drf rakar jag av det (eller för att se cool ut Cool)  och sen har man hår på vintern vad tycker ni??


   
Citera
Ämnesetiketter

Ja, varför inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PWr:
Ja, varför inte.

så detta är ett bra förslag??


   
SvaraCitera

gå för det du vill du är trots allt myndig


   
SvaraCitera

fan vad snackar om ditt huvud hela tin


   
SvaraCitera

Danneboi:

så detta är ett bra förslag??

Om du tycker det. Kan du aldrig bestämma något själv eller känna vad som passar dig bäst?Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PWr:

Om du tycker det. Kan du aldrig bestämma något själv eller känna vad som passar dig bäst?Mycket glad

asså jag har typ lite beslutsångest  nu i sommar om jag ska raka av håret vill ju såklart se hård och ball ut utan någon frisyrCool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tja12345:
fan vad snackar om ditt huvud hela tin

beslutsångest


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men varför kan man inte ha rakat på vintern heller och varför säger vissa att rakat är fult??Shockerad  fattar inte grejen jag tycker personligen att det är snyggt inte på alla men det är ju en smaksak Glad


   
SvaraCitera

Danneboi:
men varför kan man inte ha rakat på vintern heller och varför säger vissa att rakat är fult??Shockerad  fattar inte grejen jag tycker personligen att det är snyggt inte på alla men det är ju en smaksak Glad

Personligen tycker jag rakat är fult ser inte ens snyggt ut


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skåneärbäst:

Personligen tycker jag rakat är fult ser inte ens snyggt ut

varför förklara


   
SvaraCitera

Danneboi:

varför förklara

Det är väl en sån person jag är jag är kräsen när det gäller mat frisyrer liknanade 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skåneärbäst:

Det är väl en sån person jag är jag är kräsen när det gäller mat frisyrer liknanade 

okej


   
SvaraCitera

Jag blev tvungen att snagga nu i vinter eftersom jag förlorade ett vad... Det är jävligt kallt om huvudet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SDniklas:
Jag blev tvungen att snagga nu i vinter eftersom jag förlorade ett vad... Det är jävligt kallt om huvudet

okej men kan tänka mig att det går fort att duscha


   
SvaraCitera