Aviseringar
Rensa alla

Flört??


Marshmallow:

Men du vet killar är inte så smarta och kan inte se saker ur en annan vinkel så han fattar väl inte de förrän du gör något liknande tillbaka.

Eller också accepterar man det faktum att man inte är den enda ens partner anser attraktiv och att det förhoppningsvis inte bara är för att han tycker hon är söt som han är ihop med henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Eller också accepterar man det faktum att man inte är den enda ens partner anser attraktiv och att det förhoppningsvis inte bara är för att han tycker hon är söt som han är ihop med henne.

Visst får man väl tycka de men vafan orka gå och acceptera allt? Slutar ju bara i skit då. Tycker att om något gör en orolig eller får en att må dåligt är de väl bättre att prata om de än att den ena ska gå och må dåligt över de för att den bara är "löjlig".

Inte en chans i världen att min kille skulle gilla om jag skrev så till mina ex och de accepterar jag fullt ut.


   
SvaraCitera

Marshmallow:

Visst får man väl tycka de men vafan orka gå och acceptera allt?

Alternativet är att innesluta sig i en verklighetsfrånvänd bubbla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Alternativet är att innesluta sig i en verklighetsfrånvänd bubbla.

Nu är ja inte med =(


   
SvaraCitera

Marshmallow:

Nu är ja inte med =(

Man måste kunna acceptera att man inte är den enda som ens partner anser attraktiv, för så är verkligheten. Men även om om utseende är mycket är det ju definitivt inte allt, så bara för att man vill glädja andra i sin omgivning med komplimanger betyder det ju inte mer än så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Man måste kunna acceptera att man inte är den enda som ens partner anser attraktiv, för så är verkligheten. Men även om om utseende är mycket är det ju definitivt inte allt, så bara för att man vill glädja andra i sin omgivning med komplimanger betyder det ju inte mer än så.

Ja de har jag väl aldrig sagt något om? Tycker bara att ex är en lite känsligare fråga. Vissa ex är ändå speciellare än andra ibland.


   
SvaraCitera

Marshmallow:

Ja de har jag väl aldrig sagt något om? Tycker bara att ex är en lite känsligare fråga. Vissa ex är ändå speciellare än andra ibland.

Är ju bara naturligt att ex står nära. Litar man inte på sin partner bör man inte vara ihop med denne från början.


   
SvaraCitera

Nachac:

Man måste kunna acceptera att man inte är den enda som ens partner anser attraktiv, för så är verkligheten.

Är jag mycket underlig, om jag, när jag är kär, endast och då endast tilltalas sexuellt utav kärleksobjektet i fråga? Det måste väl ändå vara en något bredare företeelse.


   
SvaraCitera

Ögon i en plåthink:

Är jag mycket underlig, om jag, när jag är kär, endast och då endast tilltalas sexuellt utav kärleksobjektet i fråga? Det måste väl ändå vara en något bredare företeelse.

Det är du nog inte ensam om, men du tilltalas väl fortfarande estetiskt av andra?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Är jag mycket underlig, om jag, när jag är kär, endast och då endast tilltalas sexuellt utav kärleksobjektet i fråga?

Jag är också sån! Ser inte andra 😛

Nachac:

Är ju bara naturligt att ex står nära. Litar man inte på sin partner bör man inte vara ihop med denne från början.

Men du vet ju bara att hon inte gillade de, du vet ju inte bakomliggande orsaker. Jag bryr mig inte om andra tjejer men ex är en helt annan sak. Tycker även min kille. Tycker de handlar mer om respekt än om avundsjuka.


   
SvaraCitera

Marshmallow:

Men du vet ju bara att hon inte gillade de, du vet ju inte bakomliggande orsaker.

Nej, jag vet inte mer än den information jag tilldelats och finner det i nuläget menings-och fruktlöst att spekulera.

Marshmallow:

Jag bryr mig inte om andra tjejer men ex är en helt annan sak. Tycker även min kille. Tycker de handlar mer om respekt än om avundsjuka.

De har varit ihop, det är inte mer än så. Antagligen är de vänner och vänner ger varandra bekräftelse.

Marshmallow:

Tycker de handlar mer om respekt än om avundsjuka.

Så jag respekterar min tjej mer genom att inte komplimera andra? Hur går det ihop?


   
SvaraCitera

isola:

Skriv till en massa killar på facebook att de är söta.

Marshmallow:

killar är inte så smarta och kan inte se saker ur en annan vinkel så han fattar väl inte de förrän du gör något liknande tillbaka.


   
SvaraCitera

Bl0cket:

Marshmallow: killar är inte så smarta och kan inte se saker ur en annan vinkel så han fattar väl inte de förrän du gör något liknande tillbaka.

Alltså, vad är detta.


   
SvaraCitera

Nachac:

Alltså, vad är detta.

Sant, i vissa fall.


   
SvaraCitera

Bl0cket:

Sant, i vissa fall.

Nej. Eller, klart det är, men inte för att de är killar.


   
SvaraCitera