Aviseringar
Rensa alla

Fluoxetin överdos


Ämnesstartare

Är det ens någon idé att ringa giftupplysningscentarlen om man tagit 40 tabletter? Illamående är väll den "värsta" biverkningen vid sådan dos?


   
Citera
Ämnesstartare

Sushi:

Är det ens någon idé att ringa giftupplysningscentarlen om man tagit 40 tabletter? Illamående är väll den "värsta" biverkningen vid sådan dos?

Förlåt men.. IDIOT!! Såklart du ska ringa!?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sushi:

Är det ens någon idé att ringa giftupplysningscentarlen om man tagit 40 tabletter? Illamående är väll den "värsta" biverkningen vid sådan dos?

För övrigt så kan jag ju säga att jag går på maxdosen av Fluoxetin [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PurpleMusicRain:

För övrigt så kan jag ju säga att jag går på maxdosen av Fluoxetin

Ja vem gör inte det? ; )


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sushi:

Ja vem gör inte det? ; )

Om du nu har tagit tabletter - har du ringt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej. Syftet är ju att skada mig själv. Att svälja dem för att sedan bli pumpad vore ju jävligt onödigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sushi:

Nej. Syftet är ju att skada mig själv. Att svälja dem för att sedan bli pumpad vore ju jävligt onödigt.

Då har jag en fråga, varför startade du ens tråden och ställde denna fråga:

Sushi:

Är det ens någon idé att ringa giftupplysningscentarlen om man tagit 40 tabletter?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det har du rätt i. Ha en trevlig dag!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är inte värt att skada sig själv sådär. Jag lever än, och tro mig.. jag har och har haft ett jäkligt pissigt och jobbigt liv! Men man får inte ge upp, och låta den döda sidan av sig själv vinna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PurpleMusicRain:

Det är inte värt att skada sig själv sådär. Jag lever än, och tro mig.. jag har och har haft ett jäkligt pissigt och jobbigt liv! Men man får inte ge upp, och låta den döda sidan av sig själv vinna.

Den där har man ju hört förut...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sushi:

Den där har man ju hört förut...

Ja, men det är väl klart? Berätta istället varför du mår som du gör och känner att det inte är värt att leva längre? Det är bara att PM:a!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PurpleMusicRain:

Då har jag en fråga, varför startade du ens tråden och ställde denna fråga:

För att personer som tar tablett"överdoser" (både ts, du och jag vet att denna dos inte är speciellt farlig) gör det för att de vill ha uppmärksamhet, att få synas. Om hen ej berättar det för någon så får hen ju inte ut någonting utav det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

För att personer som tar tablett"överdoser" (både ts, du och jag vet att denna dos inte är speciellt farlig) gör det för att de vill ha uppmärksamhet, att få synas. Om hen ej berättar det för någon så får hen ju inte ut någonting utav det.

Jag ville höra det från personen själv så att hon skulle inse det själv(vilket hon nog redan vet) [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

gör det för att de vill ha uppmärksamhet, att få synas

om man är rädd och behöver veta om man ska ringa eller inte då?


   
SvaraCitera