Aviseringar
Rensa alla

Flygplanstoalett - Äcklig


Sexig bild hade du också fredrik.
Plutbööög 😀


   
SvaraCitera

fREDRIKl0l:

dagligen

Åh!

Det måste ligga i deras gener.


   
SvaraCitera

framtidstron:

Åh!

Det måste ligga i deras gener.

ja, tyvärr =D


   
SvaraCitera
babe94
Ämnesstartare

fREDRIKl0l:

ja, tyvärr =D

VERKLIGEN? [badgrin]


   
SvaraCitera

På flygplanstoaletter har de såna där läskiga dörrar. Hade varit vaken i mer än 24 timmar när jag flög hem och var trött, så jag höll på att bli inlåst för att jag inte orkade ta i när jag var trött.


   
SvaraCitera

ja, dom är små och fult med papper å äckelgrejer överallt. har kissat,bajsat och till och med spytt på en flygplans toalett, saknas bara att pumpa en brud på en sån [cute]


   
SvaraCitera

Haha var ju en gammal kärring som fick tarmen utdragen.

babe94:

har ni hört det nån gång?

De är ingen myt.


   
SvaraCitera

du ska vara glad att det finns toaletter på flyg


   
SvaraCitera

babe94:

Flygplanstoalett

flyg med ryanair, de har börjat med reklam på toaletterna. Någon jävla inspelad röst som går igång när man låser. Störande som fan, på toaletten liksom !? [mad][tard]

zzasoet:

du ska vara glad att det finns toaletter på flyg

T_T hade nog blivit ganska jobbigt för flygplans städarna om det inte fanns toaletter på 14 timmars flyg


   
SvaraCitera

Janbananberg:

ade nog blivit ganska jobbigt för flygplans städarna om det inte fanns toaletter på 14 timmars flyg

[cool][cool][cool]


   
SvaraCitera

babe94:

Har ni nån gång tvingats bajsa på en sån där äcklig flyg toalett

Nej, aldrig. Fick som resultat leta upp en bättre toalett i panik på Arlanda. Var också i samband med en hemresa från staterna. Flygtoaletter är väl helt okej att pissa i, men att skita?
Nej tack, inte med de papperstunna väggarna. Avskyr dock offentliga toaletter som pesten och rör inte vid något utan en ärm eller en tjock bit papper mellan min hand och den aktuella ytan.


   
SvaraCitera

men vem skiter på flygplanet?


   
SvaraCitera

babe94:

har hör talas om att man kan fasta i dom, har ni hört det nån gång?[/qu​ote]

Det går teoretiskt att fastna på en toalett men då ska man väga upp emot 200 ​kilo. Det finns dock många moderna myter om det.


   
SvaraCitera

fREDRIKl0l:

nej skit är skit liksom, men vi slarvar inte lika mycket =D

​​

Vi? haha! Riktigt löjligt att spela överklass på ett forum. Om du räknar det​ som ​att du är överklass för att dina föräldrar har mycket pengar eller tjänar​ mycket gör ​ju dig bara till en äcklig medglidare. Klipp dig och skaffa ett jo​bb.

Jag kan slå vad om att jag har tjänat mer ä​n 100 ggr så mycket pengar som​ du har gjort under ditt liv. Men inte skryter jag för ​det.


   
SvaraCitera

Kacki:

Jag kan slå vad om att jag har tjänat mer ä​n 100 ggr så mycket pengar som​ du har gjort under ditt liv. Men inte skryter jag för ​det.

men ändå har jag 100ggr mer pengar än dig hmm =D ?


   
SvaraCitera