Aviseringar
Rensa alla

Flygrädd


förstår din poäng
men när jag är orolig på ett plan så hjälper inte sån fakta, att sitta i en flygande cylinder i jagvetintehurhögt i en jagvetintehursnabb hastighet kan kännas rätt surrealistiskt då man flyger flygplan (förhoppningsvis) relativt sällan och inte vänjer sig vid tanken på samma sätt som med bilar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

superpojken:
Jo men det är lite jobbigare att störta med ett plan än att köra av vägen men en bil

Antar att du redan sitter eller suttit på planet, men för andra som kanske ramlar in här i framtiden: ta kontakt med läkare, antingen på VC eller app, om ni mår så dåligt över att flyga så kan ni kanske få något lättare lugnande medel. Atarax till exempel 

Ja precis, man kan liksom inte bara stanna ett flyg när man känner för det.
vet inte, asså efter detta kommer jag nog inte sätta mig på ett plan igen, inte förräns om minst 60 år.


   
SvaraCitera

Ekin:

Ja precis, man kan liksom inte bara stanna ett flyg när man känner för det.
vet inte, asså efter detta kommer jag nog inte sätta mig på ett plan igen, inte förräns om minst 60 år.

Men dödliga bilolyckor är extremt mycket vanligare än flygplansolyckor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

123fendas:

Men dödliga bilolyckor är extremt mycket vanligare än flygplansolyckor

Ja jo, men när man kör bil kan man ändå stanna, när man flyger så kan du inte göra nåt när du blir rädd


   
SvaraCitera

Ekin:

Ja jo, men när man kör bil kan man ändå stanna, när man flyger så kan du inte göra nåt när du blir rädd

Lyssna på Kent du och jag döden. Han sjunger om en flygplats. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

VILLE UPPDATERA OCH SÄGA ATT JAG LEVER
VAHAHAHAHHAHA
OCH JA JAG KLARADE MIG, tack för alla tips 🙂


   
SvaraCitera

Ekin:
VILLE UPPDATERA OCH SÄGA ATT JAG LEVER
VAHAHAHAHHAHA
OCH JA JAG KLARADE MIG, tack för alla tips 🙂

Yay! Hur var det? Var det bara roligt eller blev det lite pirrigt ändå?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crysilis:

Yay! Hur var det? Var det bara roligt eller blev det lite pirrigt ändå?

Det var hemskt hehe, grät hela flygresan dit och lite hem, men jag klarade det och jag är jätte stolt! 🙂


   
SvaraCitera