Aviseringar
Rensa alla

flyktingar


Ämnesstartare

va fan ska vi i sverige ta in så jävla mkt flyktingar när vi inte kan ta hand om oss själva, har enorm bostadsbrist och arbetslösa ungdomar?

jag e jävligt nyfiken liksom? uppdrag granskining visa nått jävla skit program i onsdags om bostadslösa barn (flyktingar) som fick bo på samma jourhotell som missbrukare liksom tycker dom barnen ska vara jävligt glada för att vi ens släppt in dom. vi har massa ungdomar i sverige som bor med missbrukande föräldrar så.


   
Citera

angel_dead:

va fan ska vi i sverige ta in så jävla mkt flyktingar när vi inte kan ta hand om oss själva

Ju större befolkning ett land har ju mer pengar får staten in genom skatt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Srbija:

Ju större befolkning ett land har ju mer pengar får staten in genom skatt.

flyktingar jobbar ju förhelvete inte utan vi får ju för fan betala för dom jävlarna


   
SvaraCitera

angel_dead:

uppdrag granskining visa nått jävla skit program i onsdags

[bigsmile]

Men seriöst sluta trolla eller alternativt utred varför din mor och din faster är samma person. [zzz]


   
SvaraCitera

Ja eller hur, vore bättre om världen fick bo i Europa. Politikerna är nog trångsynta. [sad]


   
SvaraCitera

Jag börjar bli allvarligt orolig för mina ögon, måste kanske skaffa datorglasögon.
Jag trodde denna tråd handlade om flytningar och tänkte precis skriva något spydigt om TS korkade fråga om vrf Sverige tog in så mkt flytningar[sad]


   
SvaraCitera

angel_dead:

flyktingar jobbar ju förhelvete inte utan vi får ju för fan betala för dom jävlarna

Att dina föräldrar är arbetslösa är inte invandrarnas fel.

Sverige är med i EU och måste därför som EU-medlem hjälpa tredje världen, det är även därför Sverige donerar pengar till krigsdrabbade länder (och de som inte är krigsdrabbade..).
Även om flyktingen inte jobbar, så får staten in pengar genom de varor denne köper i form utav moms.


   
SvaraCitera

Tickstart:

[surprised]måste jag också skaffa glasögon?

Läste du också "flytningar"?[surprised]


   
SvaraCitera

isola:

Läste du också "flytningar"?[surprised]

oj va ne :c läste fel på ditt inlägg med andra ord [crazy]
skit


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Srbija:

Att dina föräldrar är arbetslösa är inte invandrarnas fel.

va fan har du fått det ifrån din jävla a-kassa nisse


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

angel_dead:

va fan ska vi i sverige ta in så jävla mkt flyktingar

Själv tycker jag att vi ska ha fri invandring, möjligtvis undantaget dömda brottslingar där man bedömer risken att personen ska fortsätta begå brott här som stor.


   
SvaraCitera

isola:

ag trodde denna tråd handlade om flytningar o

hähä trodde jag med [cute]


   
SvaraCitera

angel_dead:

va fan har du fått det ifrån din jävla a-kassa nisse

Det är inte svårt att gissa.


   
SvaraCitera
Flash

angel_dead:

när vi inte kan ta hand om oss själva, har enorm bostadsbrist och arbetslösa ungdomar?

Jodå, det kan vi, om vi inte hade kunnat tagit hand om oss själva hade VI vart flyktingar i andra länder.

angel_dead:

va fan ska vi i sverige ta in så jävla mkt flyktingar

Därför att vi är snälla, den rika vite mannen är hela världens lilla välgörare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gentlemannen:

Själv tycker jag att vi ska ha fri invandring, möjligtvis undantaget dömda brottslingar där man bedömer risken att personen ska fortsätta begå brott här som stor.

fri invandring e inte detsamma som att sverige ska tillverka en massa vapen som sen används i krig och så ska dom traumatiserade jävlarna komma hit och sova i våra trappuppgångar och skapa oreda och leva på våra skattepengar.


   
SvaraCitera