Aviseringar
Rensa alla

Flytningar och citron!


Sjukt
Ämnesstartare

Hej! I fredags sov min kille över hos mig, vi har inte gjort något 'snuskigt' innan men i fredags så pullade och slickade han mig. Det var skönt och ja blablabla. Men! Det sjuktaste är att han sa att min grotta smakade citron 'lite surt' dock tyckte han att de va gott. Han sa även att han i slutet kände lite blodsmak. Jag är sjukt trång så han fick bara in två fingrar vilket jag kände av att de gjorde liiiite ont. Dagen efter så hade jag lite små ont och jag fick typ rosa flytningar... Vafan? Någon som kan förklara för mig vad som pågår i mitt underliv :/ Det gör inte ont nu nu kliarn det bara lite och flytningarna är borta. 


   
Citera

mödomshinnan? 


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Antagligen var du för torr/inte tillräckligt kåt och spänd när han stoppade in fingrarna i dig och därför började det blöda lite. Blodblandade flytningar bör försvinna inom ett par dagar.

Att du smakar lite surt är nog helt normalt, underlivet har ett surt ph-värde (som också kan bli för högt eller för lågt vid obalans).. Så länge du inte smakar/luktar illa skulle jag inte oroa mig. 


   
SvaraCitera

S3ON:

När blev det känt??

Det har aldrig varit vetenskapligt bevisat utan något som folk bara tror finns.


   
SvaraCitera

Nu kallas det slidkrans för att undvika missförstånd om att det finns någon hinna som ska "spräckas". Det är ett slemhinneveck som sitter en liten bit in i slidan och den är elastiskt tänjbar.


   
SvaraCitera

Fingerprints:

Det har aldrig varit vetenskapligt bevisat utan något som folk bara tror finns.

hmmm, sedan när upplyses unga om att det är just en myt då? Hör folk snacka om den där mödomshinnan ibland, både män/pojkar och kvinnor/flickor 🙁 


   
SvaraCitera

S3ON:

hmmm, sedan när upplyses unga om att det är just en myt då? Hör folk snacka om den där mödomshinnan ibland, både män/pojkar och kvinnor/flickor 🙁 

Hmm vet inte, jag har inte hört någon säga det på länge. Antar att det kanske finns några äldre personer som utbildade sig för läänge sedan som fortfarande lär ut/säger mödomshinna. 


   
SvaraCitera
Sjukt
Ämnesstartare

Fingerprints:
Antagligen var du för torr/inte tillräckligt kåt och spänd när han stoppade in fingrarna i dig och därför började det blöda lite. Blodblandade flytningar bör försvinna inom ett par dagar.

Att du smakar lite surt är nog helt normalt, underlivet har ett surt ph-värde (som också kan bli för högt eller för lågt vid obalans).. Så länge du inte smakar/luktar illa skulle jag inte oroa mig. 

Jag var verkligen supervåt innan han stoppade in dom så det kan de inte va ;O MEn jag kan nog vart lite spänd även fast jag inte tänkte på det.

nä det brukar inte lukta illa, min flytningar luktar illa ibland men de är för att jag inte dricker tror ja.g


   
SvaraCitera

Sjukt: Jag var verkligen supervåt innan han stoppade in dom så det kan de inte va ;O MEn jag kan nog vart lite spänd även fast jag inte tänkte på det.

Då kanske du helt enkelt spände dig, det är inte helt ovanligt att man är spänd under sina första sexuella upplevelser. Prova igen och visar det sig vara något som återkommer längre skulle jag ha kollat upp det men du behöver nog inte oroa dig. 

Sjukt: nä det brukar inte lukta illa, min flytningar luktar illa ibland men de är för att jag inte dricker tror ja.g

ph-värdet går upp och ner så det är inte konstigt.


   
SvaraCitera
Sjukt
Ämnesstartare

Fingerprints:

Då kanske du helt enkelt spände dig, det är inte helt ovanligt att man är spänd under sina första sexuella upplevelser. Prova igen och visar det sig vara något som återkommer längre skulle jag ha kollat upp det men du behöver nog inte oroa dig. 

ph-värdet går upp och ner så det är inte konstigt.

Ah, för tänkte inte på att jag spände mig men blev mest orolig över att det började klia o göra småont efteåt :/


   
SvaraCitera

Slidkransen, att du spände dig resulterade väl i en liten spricka.


   
SvaraCitera

Ba tvätta aldrig fettan bara, det enda tillåtna är H2O.


   
SvaraCitera

Sagitta:
Ba tvätta aldrig fettan bara, det enda tillåtna är H2O.

man ska ba tvätta en gång per dag. man kan däremot smörja in den med t ex lite olivolja oftare.


   
SvaraCitera