Aviseringar
Rensa alla

Flytningar och citron!


isola: man ska ba tvätta en gång per dag. man kan däremot smörja in den med t ex lite olivolja oftare.

Som mest. Förstår inte folk som tvättar den, det torkar ut den. Såg ''Doctors'', där sa de en bra sak nämligen; den är en självrengörande ugn.


   
SvaraCitera

Sagitta:

Som mest. Förstår inte folk som tvättar den, det torkar ut den. Såg ''Doctors'', där sa de en bra sak nämligen; den är en självrengörande ugn.

mjo invändigt ja 


   
SvaraCitera
Sjukt
Ämnesstartare

Sagitta: Ba tvätta aldrig fettan bara, det enda tillåtna är H2O.

Haha jag använder bara H2O Tumme upp


   
SvaraCitera

isola: mjo invändigt ja

Utanpå också. Eller tänkte du på vulvan? Alltså, ingen behöver tvätta fettan, det gör man ju automatiskt när man duschar. Alla jag känner som har haft problem med underlivet har haft en sak gemensamt; tvättat sitt underliv. Många tvättade t.o.m med specialanpassad tvål, men jag tror inte att det gör saken bättre. Man ska bara låta den vara.


   
SvaraCitera

Sjukt:

Ah, för tänkte inte på att jag spände mig men blev mest orolig över att det började klia o göra småont efteåt :/

Om det har blivit en spricka är det klart det kliar och gör småont. Sen kan ju han haft smuts på fingrarna som orsakade lite obalans. Köp lite barnolja att tvätta med, brukar hjälpa mig när jag känner mig lite irriterad därnere. 


   
SvaraCitera
Sjukt
Ämnesstartare

Fingerprints:

Om det har blivit en spricka är det klart det kliar och gör småont. Sen kan ju han haft smuts på fingrarna som orsakade lite obalans. Köp lite barnolja att tvätta med, brukar hjälpa mig när jag känner mig lite irriterad därnere. 

Okej! Jag ska dra till ungdomsmotaningen också för att se, då jag har haft problem med detta innan.


   
SvaraCitera

Sagitta:

Utanpå också. Eller tänkte du på vulvan? Alltså, ingen behöver tvätta fettan, det gör man ju automatiskt när man duschar. Alla jag känner som har haft problem med underlivet har haft en sak gemensamt; tvättat sitt underliv. Många tvättade t.o.m med specialanpassad tvål, men jag tror inte att det gör saken bättre. Man ska bara låta den vara.

när man duschar så torkar man ju ut fitty och gör så att tvål- och schamporester hamnar där så jag brukar alltid smörja in med olivolja i duschen och sedan tvätta av lite mvh info


   
SvaraCitera

isola: när man duschar så torkar man ju ut fitty och gör så att tvål- och schamporester hamnar där så jag brukar alltid smörja in med olivolja i duschen och sedan tvätta av lite mvh info

Haha fitty Hjärta 


   
SvaraCitera
Sjukt
Ämnesstartare

isola:

när man duschar så torkar man ju ut fitty och gör så att tvål- och schamporester hamnar där så jag brukar alltid smörja in med olivolja i duschen och sedan tvätta av lite mvh info

Är de vanlig olivolja? xD Eller är det typ ngn speciell? Tänkte nämligen köpa ngt sånt imon då de kan vara bra att börja med sånt ;3


   
SvaraCitera

Sjukt:

Är de vanlig olivolja? xD Eller är det typ ngn speciell? Tänkte nämligen köpa ngt sånt imon då de kan vara bra att börja med sånt ;3

helt vanlig från mataffären!


   
SvaraCitera
Sjukt
Ämnesstartare

isola:

helt vanlig från mataffären!

Funkar raps o olivolja? Såg att vi hade en sån hemma ;#


   
SvaraCitera

Sjukt:

Funkar raps o olivolja? Såg att vi hade en sån hemma ;#

en blandning av de två? har aldrig testat själv men sålänge det är en tillsatsfri olja så går det nog hur bra som helst


   
SvaraCitera

isola:

en blandning av de två? har aldrig testat själv men sålänge det är en tillsatsfri olja så går det nog hur bra som helst

Ja en blandning, tillsatsfri? ;O


   
SvaraCitera

Titeln på den här tråden lovar för mycket


   
SvaraCitera

Titeln på den här tråden lovar för mycket


   
SvaraCitera