Aviseringar
Rensa alla

flytningar, tjejer hjälp!


Ämnesstartare

Jag tycker att jag har illaluktande flytningar ibland. Min uppfattning iaf. Hur vet jag om det är "illaluktande" flytningar, ngt fel och isf vad jag ska göra mot det?


   
Citera

Använd bara bomullstrosor, och sov gärna utan några trosor alls. Gå inte för ofta i tight åtsittande kläder. Tvätta bara med ljummet vatten och ingen tvål, eller eventuellt en mild intimtvål om det känns nödvändigt.


   
SvaraCitera
Åtta

snuffe:

Hur vet jag om det är "illaluktande" flytningar

Lukta på dem.


   
SvaraCitera

Åtta:

Lukta på dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

Använd bara bomullstrosor, och sov gärna utan några trosor alls. Gå inte för ofta i tight åtsittande kläder. Tvätta bara med ljummet vatten och ingen tvål, eller eventuellt en mild intimtvål om det känns nödvändigt.

TACK! Menar du att jag ska ha bomulstrsor på mig på dagarna också? [n] Jag har ngn intim tvål ifrån apoteket-aco borde jag använda den elr struna i den och bara köra på vatten? [blush]


   
SvaraCitera

snuffe:

[blush]TACK! Menar du att jag ska ha bomulstrsor på mig på dagarna också?

Bomullstrosor på dagarna, och helst inga trosor helst om nätterna när du sover. Finns massa fina och bekväma bomullstrosor [y]

Använd intimtvålen om du vill, men undvik vanlig tvål eftersom det torkar ut och kan ge felaktig pH-balans, och därmed illaluktande flytningar.


   
SvaraCitera

snuffe:

jag har illaluktande flytningar ibland.

kan vara en svampinfektion


   
SvaraCitera

snuffe:

Hur vet jag om det är "illaluktande" flytningar

Eftersom det kan hända att man tycker att man själv luktar illa så är det bra att gå till en gynekolog och be henne/honom kolla läget där nere. Jag gjorde det och fick mig en sniffning (kanske för att jag sa att jag luktade äckligt) och en bekräftelse på att jag luktade som jag skulle.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

Bomullstrosor på dagarna

Bomullstrosor som i string, elr vanliga? 🙂

enhimmelskdrog:

svampinfektion

Kan man ta reda på det på ngt sätt? Utan gynekolog?

Harpyja:

sniffning

?


   
SvaraCitera

snuffe:

Kan man ta reda på det på ngt sätt? Utan gynekolog?

jag vet inte, men jag tror att svampinfektioner brukar klia också, så om det kliar för dig så är det kanske det.
gynekologer är inte farliga annars, bara så du vet.


   
SvaraCitera

Harpyja:

Eftersom det kan hända att man tycker att man själv luktar illa så är det bra att gå till en gynekolog och be henne/honom kolla läget där nere. Jag gjorde det och fick mig en sniffning (kanske för att jag sa att jag luktade äckligt) och en bekräftelse på att jag luktade som jag skulle.

Så sjukt [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

jag vet inte, men jag tror att svampinfektioner brukar klia också, så om det kliar för dig så är det kanske det. .

Händer ibland, usch detta kmr låta äckligt.. Men ibland får jag typ som en flytningsbomb och då kliar det, om det kan ha ngt med det att göra? Det får jag inte ofta, men händer.
Sedan ibland kan det ju klia när håret växer ut.

enhimmelskdrog:

gynekologer är inte farliga annars, bara så du vet.

Men det känns så otroligt pinsamt!?


   
SvaraCitera

snuffe:

Men ibland får jag typ som en flytningsbomb och då kliar det, om det kan ha ngt med det att göra?

eh, jag vet inte. men kanske. kolla upp.

snuffe:

Men det känns så otroligt pinsamt!?

men alltså, alla tjejer kommer bli kallade till att gå dit vart tredje år sen iallafall. lika bra att få första gången överstökad så det inte känns hemskt då.


   
SvaraCitera

snuffe:

Men det känns så otroligt pinsamt!?

Kan komma till mej istället om du vill[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

lika bra att få första gången överstökad

true. TACK


   
SvaraCitera