Aviseringar
Rensa alla

Flytta


Ämnesstartare

Så här ligger det till, jag hittade en underbar kille, vi blev kära och blablabla, vi planerade att flytta ihop under sommaren då jag börjar gymnasiet. Eftersom jag blir 17 i år och kommer vara 18 år när jag gått ur första ringen så ser jag inte varför min moder ska hindra mig när det bara skulle göra allting knepigt, komigen!!! Det är ca 1,5 år tills jag kommer få flytta endå. Iallafall, vi kom in i ett aggressivt (lol) bråk och hon sa "Jag skiter i pengarna du drar endå jag skickar pengarna endå..", tror ni hon menar det? Eller om jag drar nu i sommar, är det troligare att hon ringer polisen än att låta mig dra? Hon är mest rädd att förlora mig som dotter men har sakt 1000gånger att hon inte kommer förlora mig, men saker och ting förändras... Jag kommer ju flytta så småning om, varför inte nu när jag får chansen att bo med någon och inte helt ensam?
Livet är ju så jävla kort, vill ta vara på skite och leva det på mitt sätt innan det är försent.


   
Citera

men flytta inte


   
SvaraCitera

Du verkar naiv och lite omogen. Jag skulle inte heller ha låtit dig flytta. Fattar inte varför folk har så jävla bråttom att flytta ihop? Du kan sitta och se honom i håliga mysbrallor framför tvn i webcam istället.


   
SvaraCitera

isola:

Du kan sitta och se honom i håliga mysbrallor framför tvn i webcam istället.

HAHAHAHAHHAHA älskar dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Du verkar naiv och lite omogen.

orly.


   
SvaraCitera

isola:

Du kan sitta och se honom i håliga mysbrallor framför tvn i webcam istället.

[love]
Dold text: Älskar att både jag och Kay just nu sitter i mjukisbyxor med rufsiga otvättade hår och kramas.


   
SvaraCitera

smörklick:

orly.

yarly


   
SvaraCitera

att flytta hemifrån är ett stort steg, att bo med andra människor är också ofta komplicerat

jag rekommenderar dig alltså inte att flytta ihop med en pojkvän (som du inte verkar ha varit tillsammans med så länge) det första du gör.

dessutom är det 1,5 år kvar, det är inte ens säkert att i kommer vara tillsammans då[shake]

isola:

Du verkar naiv och lite omogen.


   
SvaraCitera

isola:

Du kan sitta och se honom i håliga mysbrallor framför tvn i webcam istället.

lite för bra för att vara sann :')


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Höööö... Inte svaren jag ville ha, hepp, toodilo off te WoW ist.


   
SvaraCitera