Aviseringar
Rensa alla

flytta


Ämnesstartare

bör man säga till sina grannar att man ska flytta? Hur långt innan? Eller ska man säga det när de kommer ut och undrar vad för fasligt liv det är i trapphuset? "eh jo jag håller på att flytta!"

Obs har inga direkta band till dem, har sagt hej några gånger bara.


   
Citera
Ämnesstartare

alltså, har ej suttit inne hos dem och fikat etc, bara pratat skit om killen som borunder mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skit i grannarna du ska ju ändå flytta eller hur?[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blir nog bara weird om du skulle gå dit och säga det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"jag ska flytta"
"ok?"

[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Som folk sagt. Ta det om dom frågar. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[crazy] vrf skulle du


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kommer du ha mycket liv för dig eller blockera trappnedgången en massa så kan det väl vara vänligt att sätta upp en lapp i förväg eller nåt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

vrf skulle du

vet inte, tanterna och gubben på min våning verkar så mysiga och trevliga, känns som om de skulle vilja veta

Fast ah, kan ej komma på ett sätt att säga det, vill mest bara slippa dåligt samvete om de kmr ut när jag bär ut grejer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ser inte varför man skulle 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

Fast ah, kan ej komma på ett sätt att säga det, vill mest bara slippa dåligt samvete om de kmr ut när jag bär ut grejer.

du behöver inte känna ngt som helst dåligt samvete söt.. ingen tkr det är elakt, om d ej reagerat förens du ska lämna lgh för sista ggn så plinga på precis då du drar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om man ligger med dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

om nachac ligger med dem.


   
SvaraCitera

nej, flytta bara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har aldrig gjort detta. Eller jo, men då har jag haft någon form av relation till dem.


   
SvaraCitera