Aviseringar
Rensa alla

Flytta från Oslo - välja nytt gymnasium i Sthlm


Ämnesstartare

Efter att ha bott i Oslo med min familj de senaste 8 åren så skall mina föräldrar skiljas, och jag funderar på att följa med min pappa tillbaka till Sthlm. Jag går nu i årskurs 1, och kommer i så fall att flytta under sommaren och börja i årskurs 2 i Sthlm.

Jag gillar snygga kläder, att segla, spela tennis m.m; några som har ett gymnasium att rekommendera? Jag känner till Östra real, men skolorna tar bara in 2:or o 3:or om någon slutar i klassen, och det kan ju hända att det inte är någon som slutar där och jag vill ha flera alternativ


   
Citera

palla ha en norsk brat i ens klass:S


   
SvaraCitera

Oslo:

Jag gillar snygga kläder, att segla, spela tennis m.m; några som har ett gymnasium att rekommendera?

Haha vafan har det faktum att du gillar kläder, segla och spela tennis med val av skola och göra?


   
SvaraCitera

Wild:

Haha vafan har det faktum att du gillar kläder, segla och spela tennis med val av skola och göra?

hon är en brat dvs hon vill träffa andra bratz att spendera pengar med:F


   
SvaraCitera

Oslo:

Östra real

skit skola iaf


   
SvaraCitera

Chickfactor:

hon är en brat dvs hon vill träffa andra bratz att spendera pengar med:F

Riktig pajas. Borde börja spela golf i rödrutiga kjolar också.


   
SvaraCitera

hade gått i martins klass ifall jag bott i stockholm:F


   
SvaraCitera

Chickfactor:

hade gått i martins klass ifall jag bott i stockholm:F

en hög preto NV-elever, hatar 2/3 av dom [sad]


   
SvaraCitera

värdeuppgift:

en hög preto NV-elever, hatar 2/3 av dom

gillar inte pretton, jag behövs för att sätta exempel:F


   
SvaraCitera

Chickfactor:

gillar inte pretton, jag behövs för att sätta exempel:F

ja, men det är en incest klass, dom umgås på fritiden o grejjer, de har inga vänner utanför klassen, sen är vissa tsm med varandra, men iofs skulle en chickfactor vara bra att ha, nån som är mogen att lära sig ninja knep o grejjer[smile]


   
SvaraCitera

värdeuppgift:

men iofs skulle en chickfactor vara bra att ha, nån som är mogen att lära sig ninja knep o grejjer

mina drakar kommer att flame:a de jobbigaste prettona för att sätta dom på plats[cool]

värdeuppgift:

ja, men det är en incest klass, dom umgås på fritiden o grejje

orka sånt alla vet att det är töntigt att ha socialt liv på fritiden:S


   
SvaraCitera

Chickfactor:

mina drakar kommer att flame:a de jobbigaste prettona för att sätta dom på plats

akta dig, 10 pers i min klass har gått samman o har en guild tsm på wow, dom lär skriva massa skit om dig på wow-forum och andra wow-ställen[no-no]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera