Aviseringar
Rensa alla

Flytta långt hemifrån + flickproblem ^^


Ämnesstartare

ohYEA_:

ska väl inte va nå problemz?

Nej, fast där jag ska bo är det ungefär 50% utbytesstudenter så det är antagligen sådana som man bara lär känna i ett halvår upp till ett år, sen sticker de tillbaka hem liksom [sad] Visserligen är där 2000 studentbostäder på området så där är ju en massa svenskar också [crazy]


   
SvaraCitera

Det är nästan omöjligt att komma med i kompisgäng på gymnasienivå, vet itne hur det fungerar i universitetsnivå men ja kan tänka mig att det är liknande, alltså bara ytliga bekanta relationer,

men du har ju redan en umgängeskrets eftersom du har din kompis och dit ex osv, då kan dom assimilera dig in i deras grupp förmodligen.


   
SvaraCitera

Kacki:

Jo men sen ska det ju vara folk som man trivs med och som har någorlunda samma intressen. Bara för att någon är utan vänner så betyder det ju inte att man ska/kan bli bästa polare med honom/henne [crazy]

Nej, visst, men att vara för kräsen innebär ju bara problem - Det är ju inte så konstigt.
Och varför inte försöka få en vän med intressen du inte har? Kanske blir du meddragen! [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kacki:

Visserligen är där 2000 studentbostäder på området så där är ju en massa svenskar också [crazy]

Ja herregud. Oroa dig inte. Oavsett om man har kompisar sen man var 4 månader, det är inte högstadiet lixom. Jag antar att man är vuxen nog att föra konversationer samt knyta band med nya människor. Och som tidigare sagt så lär det självklart bli fester och "detta är min [insert roll], det här är kacki" så.. Samt att du har ditt ex och de tjejerna du nämnde i tråden. Träffa dem också, behöver inte betyda att du ska ha sex me alla :>


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Berglund:

Och varför inte försöka få en vän med intressen du inte har? Kanske blir du meddragen!

Visst det hade ju kunnat vara spännande. Det gäller att hålla koll på vilka intressen bara, så att man inte blir indragen i värsta BDSM-gänget eller nått [bigsmile]


   
SvaraCitera
Åtta

Kacki:

Tänk vad rolig du var nu!

Nej. Jag var fullkomligt seriös. [shake] Jag flyttade själv 45 mil till Stockholm för några månader sedan, och det var jävligt nära att jag skulle bli någons bitch. [no-no]


   
SvaraCitera

Kacki:

Visst det hade ju kunnat vara spännande. Det gäller att hålla koll på vilka intressen bara, så att man inte blir indragen i värsta BDSM-gänget eller nått [bigsmile]

xD
I värsta fall kan du ju bara dra dig ur, när det blir för mycket för dig [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

Samt att du har ditt ex och de tjejerna du nämnde i tråden. Träffa dem också, behöver inte betyda att du ska ha sex me alla :>

Tack för tipsen, hoppas också att det fixar sig 🙂 Det var kul att för en gångs skull inte prata med en sur ohYEA_ [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kacki:

Okey, yes det är på SU. På vilket sätt tycker han att det är bra där? Hur fungerar det med kårer och kårfester osv? Är det som nationerna i Lund och Uppsala?

haha vet inte så himla mycket :). har inte pratat med honom om det så mkt. men han va väldigt nöjd o glad kommer jag ihåg senast jag snacka med honom.
men om du frågar på flashback så kommer du får mer utförliga svar från folk som också går på utbildningen.
men är väldigt säker på att det finns möjligheter. det har typ alla sagt :). du verkar vara ganska skön som person så du får nog inga problem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kacki:

Tack för tipsen, hoppas också att det fixar sig 🙂 Det var kul att för en gångs skull inte prata med en sur ohYEA_ [cute]

De lugna puckar!
Jag är aldrig sur 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Jag flyttade själv 45 mil till Stockholm för några månader sedan, och det var jävligt nära att jag skulle bli någons bitch. [no-no]

Jag är inte den typen som blir eller ens accepterar att bli någons bitch ska du se. Det är ingen fara..

Berglund:

I värsta fall kan du ju bara dra dig ur, när det blir för mycket för dig

Haha, så har nog många sektmedlemmar resonerat någon gång i tiden [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sn1per:

men om du frågar på flashback så kommer du får mer utförliga svar från folk som också går på utbildningen.
men är väldigt säker på att det finns möjligheter. det har typ alla sagt :). du verkar vara ganska skön som person så du får nog inga problem.

Tack för tipsen. Blir nog att skriva en rad på flashback någon dag! Om det krisar så kommer jag och våldgästar ditt gäng.

ohYEA_:

Jag är aldrig sur 😀

Kanske för att du inte kommer ihåg/vet vem jag är [bigsmile]


   
SvaraCitera
Åtta

Kacki:

Jag är inte den typen som blir eller ens accepterar att bli någons bitch ska du se. Det är ingen fara..

Skönt att höra. Hoppas att det går bra för dig. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kacki:

Kanske för att du inte kommer ihåg/vet vem jag är [bigsmile]

Hah joda, men i stick to it [no-no]
Du kan ha hamnat under mina klor under någon av mina dampdagar och du har valt att dra förhastade slutsatser bara. Eller ja.. vägrat släppa det bara kanske [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Hoppas att det går bra för dig. [smile]

Tacktack[y]

ohYEA_:

Du kan ha hamnat under mina klor under någon av mina dampdagar

Antagligen, hehe!

ohYEA_:

Hah joda

Omajgod dags att avregga sig igen då [crazy]


   
SvaraCitera