mynona: Gillar det inte: detta blir i så fall sista gången jag får tillfälle att säga den frasendont get it
korsitaket:Det var en enda långt interngrej som jag brukade säga till Fnö under hela hns tid här på Um och nu är det slut och jag saknar det väldigt mycket redan
dont get it
mynona:låter mysigt. tråkigt att det är över ):
Det var en enda långt interngrej som jag brukade säga till Fnö under hela hns tid här på Um och nu är det slut och jag saknar det väldigt mycket redan
André Vifot Haas: Om man bryter mot reglerna gång på gång på gång på gång på gång så blir man tillslut bannad. Inga konstigheter.Är precis så det ska vara
xxxx: sen att man kan få utskällningar om man skriver i en tråd som en ätstörd gjort att de borde äta.Klaga på oss hur mycket du vill, men ge sjutton i att hitta på saker.
Fingerprints:
Klaga på oss hur mycket du vill, men ge sjutton i att hitta på saker.
André Vifot Haas: Om man bryter mot reglerna gång på gång på gång på gång på gång så blir man tillslut bannad. Inga konstigheter.fnö > regler
Joachim: Min kompis Warren blev också permanent bannad. Maktmissbruk på hög nivå säger jag bara.Förklara gärna för mig på vilket sätt det är maktmissbruk att banna någon för att denne bryter mot regler som hen godkänt i samband med registrering.
André Vifot Haas:
Förklara gärna för mig på vilket sätt det är maktmissbruk att banna någon för att denne bryter mot regler som hen godkänt i samband med registrering.