Aviseringar
Rensa alla

Fobi..


Ämnesstartare

Har du någon riktigt konstig fobi? Eller någon alls?

Själv är jag hemskt äckligt rädd för grodor. I min värld vill dom döda mig, det är enda anledningen till att dom finns [tard]


   
Citera

tetrapack:

Själv är jag hemskt äckligt rädd för grodor. I min värld vill dom döda mig, det är enda anledningen till att dom finns

haha[sad]


   
SvaraCitera

jag har hemsk fobi för hjullastare[tard]


   
SvaraCitera

tetrapack:

Själv är jag hemskt äckligt rädd för grodor.

hahahahhaha... bara för att vi snackade om det på msn? [wink]

kommer inte på vad min fobi är :S blä :S borde ju vara världens enklaste o komma på men minns inte nu XD


   
SvaraCitera

Min fobi är svarta hål. De finns för att jag ska sugas in dår o aldrig komma ut.


   
SvaraCitera

Trypanofobi.


   
SvaraCitera

Anatidaephobia


   
SvaraCitera

kebabkurt:

Anatidaephobia

Anatidaephobia.jpg


   
SvaraCitera

Black Grail:

الشيطان أكب

AEEEEEEEEEE!

=(

(smygcreds, trots att jag fortfarande är ytterst fientligt inställd till dig)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LightInDarkness:

bara för att vi snackade om det på msn? [wink]

Men de är väl klart [ops]

kebabkurt:

Anatidaephobia

Verkligen..? Scary[chocked]


   
SvaraCitera
jonta

tetrapack:

Själv är jag hemskt äckligt rädd för grodor. I min värld vill dom döda mig, det är enda anledningen till att dom finns [tard]

Hur skulle de kunna döda dig? ^^


   
SvaraCitera

Jag får panik när jag tränar och tror att jag kommer att dö för att jag har så dålig kondition. Hittar dock inte på nätet om det finns ett speciellt namn för det.. Allt jag hittar är bara jollerier från latmaskar som bara inte kommer till kritan [n]

- Och påstå inte att jag är lat! För jag rör iaf på mig så gott jag kan tills hjärtat stegrar och skräcken tar över! [no-no]


   
SvaraCitera

Jag är faktiskt också fruktansvärt rädd för grodor/paddor, men jag kan åtminstone gå förbi dem om de är på vägen (förutsatt att jag tar ut svängen väldigt mycket) - men riktig fobi är det nog inte.

Däremot så har jag en fruktansvärd fobi emot ormar - det är helt sinnessjukt vad jag är rädd för dem. klarar inte ens av att se bilder på dem.


   
SvaraCitera

sniglar och larver [blush]


   
SvaraCitera

btw, det är skillnad på att vara jävligt rädd för någonting och att ha en fobi.


   
SvaraCitera