Aviseringar
Rensa alla

Fobi för tuggljud


Ämnesstartare

Jag har alltid tyckt att "smaskande" är lite små äckligt. Men de senaste året så har det blivit värre och värre. Jag får PANIK när jag hör någon smaska. Det blir inte heller bättre av att hela min familj tuggar väldigt ljudligt. Jag vill inte säga åt en del av dem för att de skulle ta väldigt illa upp men de märker ju att jag är irriterad och jag vill inte att de på något sätt ska bli ledsna för att de tror att de har gjort mig något. När vi äter så slänger jag bara i mig maten och skyndar mig från bordet. Jag vill kunna sitta och prata och umgås som alla andra. Är det normalt att ha så? :s


   
Citera

Panik får du nog inte [sad]
Sätt på radion. Jag tycker att det är ett jäkla gissel med folk som ska lyssna på radio när man äter, men du skulle nog gilla det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Panik får du nog inte

Haha typ. Det är det mest obehagliga jag vet...


   
SvaraCitera

isola:

Panik får du nog inte

Det finns ju folk som får panik av persikor så O:

Hatar de som gjort detta program, vill mata dem med deras egna öron [sad]


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Hatar de som gjort detta program, vill mata dem med deras egna öron [sad]

ja verkligen


   
SvaraCitera

tycker också att det är sjukt äckligt [sad]


   
SvaraCitera

decemberbarn:

Jag får PANIK när jag hör någon smaska.

Ah, vi sitter i samma båt.. Brukar ej äta ihop med andra just pga detta. [crazy]

Sjukt mer störande med någon som smaskar än någon som drar sin gaffel mot tallriken asså.. [sad]


   
SvaraCitera

Äntligen någon annan!
Det är inte bara ljudet utan jag tycker också att det ser så jävla äckligt ut!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Sjukt mer störande med någon som smaskar än någon som drar sin gaffel mot tallriken asså..

Ah men det ljudet är också obehgaligt. Kan börja gråta om jag hör någon skrapa i en tallrik från köket. Har blivit 1000 gånger värre sen jag började tänka på vad jag åt osv. Hur gör du för att stå ut? Jag kan som sagt börja gråta av det och vill verkligen bli av med det!


   
SvaraCitera

decemberbarn:

Är det normalt att ha så? :s

*smask*smask*smask*floff*floff*floff*

mmmm[y]


   
SvaraCitera