Aviseringar
Rensa alla

Född i fel kropp


Ämnesstartare

Hej! Jag är en blondhårig tjej med blåa ögon och ljus hy men jag känner mig verkligen verkligen född i fel kropp! Jag känner mig som brun med mörkbrunt hår och bruna ögon. Jag känner mig som en sån tjej i en svensk kropp... jag är väldigt deppig över det... går det att ändra hudfärg när man är myndig eller måste jag leva med fel kropp för evigt? :/


   
Citera

Ojdå!..du får väl sola och färja håret.


   
SvaraCitera

Du kan ändra din hudfärg som omyndig också.

Färga håret, och använd färgade kontaktlinser. Lycka till. Tumme upp


   
SvaraCitera

Skulle inte rekommendera att du börjar med "blackfishing" om det är det du tänker, för det är ganska okänsligt. Fine om du bara vill färga håret och så, men dumt att säga att du känner dig som "en brun tjej i fel kropp." Liksom vad menas med att man känner sig som en brun tjej?


   
SvaraCitera

Vilken efterbliven tråd...


   
SvaraCitera

Maymay

På vilket sätt känner du att det hjälper TS med inläggen du gör i diverse trådar?

Om du känner att du måste skriva något elakt/onödigt, låt bli att göra det.


   
SvaraCitera

Nu blir jag nyfiken på vad Maymay skrev innan hans inlägg blev borttaget...


   
SvaraCitera

Vattutjejen:
Hej! Jag är en blondhårig tjej med blåa ögon och ljus hy men jag känner mig verkligen verkligen född i fel kropp! Jag känner mig som brun med mörkbrunt hår och bruna ögon. Jag känner mig som en sån tjej i en svensk kropp... jag är väldigt deppig över det... går det att ändra hudfärg när man är myndig eller måste jag leva med fel kropp för evigt? :/

Varför tycker du att det är fel på ditt utseende? Du är fin som du är och det absolut bästa du kan göra är att acceptera att du är fin som du är! 🙂


   
SvaraCitera

Färga håret, använd linser och brun utan sol, problemet löst 


   
SvaraCitera

Förlåt om du blir ledsen av det här men jag måste rödpilla dig. Det är inte fel på din kropp det är fel i ditt huvud. Försök acceptera den hudfärgen du har istället för den du tror att du borde haft. Jag kan fatta att man känner sig "född i fel kropp" men "född i fel etnicitet" är rent av galet.


   
SvaraCitera