Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 31 Jul 2010, 14:29 Det är min födelsedag i dag!Firas genom att ligga ensam på soffan och kolla på buffy avsnitt.Nae men det blir mer firande ikväll. Ska grilla och lite.Grattis mig!!
snåljåp Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 31 Jul 2010, 14:33 Redbulls:Grattis mig!!grattis på födelsedagen!
Manlig Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 31 Jul 2010, 14:40 Har du inga vänner eller varför skapar du en grattistråd till dig själv?
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 31 Jul 2010, 14:43 Manlig:Har du inga vänner eller varför skapar du en grattistråd till dig själv?ens vänner kanske ej har umgrattis
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 31 Jul 2010, 15:25 Harpyja:Kom till stockholm så firar vi dig.åh, hur hade du tänkt dig att det firandet skulle se ut?
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 31 Jul 2010, 15:29 Redbulls:åh, hur hade du tänkt dig att det firandet skulle se ut?Lite dricka, en tårta från ICA och lite andra människor kanske. Eller bara ensamma på en gräsmatta. Fast så blir det nog för min f.d klasskompis fyller också år idag.
Åtta M A Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 31 Jul 2010, 15:30 hjortpojken:ens vänner kanske ej har umLol. Ofta man har vänner utanför UM.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 31 Jul 2010, 15:32 Åtta:Lol. Ofta man har vänner utanför UM. Jag har hört historier om folk som har det, men kan inte bekräfta om det stämmer.
Åtta M A Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 31 Jul 2010, 15:34 hjortpojken:Jag har hört historier om folk som har det, men kan inte bekräfta om det stämmer.De trollar ju bara, fattar du väl?
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 31 Jul 2010, 15:36 Harpyja:Eller bara ensamma på en gräsmatta.Skulle vara nöjd med det. Harpyja:Fast så blir det nog för min f.d klasskompis fyller också år idag.Hälsa grattis!
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 31 Jul 2010, 16:02 Åtta:De trollar ju bara, fattar du väl? verkade lite för coolt för att vara sant mm...
lellepuff Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 1 Aug 2010, 15:29 Grattis :'D Jag ska faktiskt gå och göra en kopp te i din ära. Ska tänka på dig för varje klunk!