Aviseringar
Rensa alla

Födelsedag imorgon, ångest


So? har man hunnit göra en del, och har ett bra förhållande osv bör man inte whina så mycket.

Fast jag förstår tjejer iofs... tuttarna börjar ju hänga bland annat. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lejonmamman:

Försök att njuta av födelsedagen imorn

Jag ska försöka. Tyvärr fastnar jag tyvärr väldigt lätt i negativa tankemönster. Det känns som att samhället ställer krav på mig som jag inte ens är i närheten av att uppfylla. Jag jobbar inte, orkar inte ta tag i mina högskolestudier och kan knappt ta hand om mig själv. Blä.

Tözen:

jag blir 19 om två månader och avlider

Förstår hur du känner. Men tänk att det är okej så länge du inte är 20.

sculptura:

Fast jag förstår tjejer iofs... tuttarna börjar ju hänga bland annat.

Mina tuttar hänger redan [cry]


   
SvaraCitera

uppenbar:

Mina tuttar hänger redan [cry]

2bad.

Mina e fasta. And will always be! [cool]


   
SvaraCitera

GHurt:

Bara ett sätt se hur man kommer närmre döden.

Vilken uppmuntrande tanke, typ sem en nedräkning [chocked]


   
SvaraCitera

Hade fasen lite ångest innan jag fyllde 20. Men det tog en vecka efteråt för mig att inse "Vafan, ålder är jävligt oväsentligt, men är så gammal som man gör sig". Har mina tränare som exempel, ena är typ 42 och andra 45, och har aldrig träffat ungdomligare människor i mitt liv - Det är vad man gör det till.


   
SvaraCitera

uppenbar:

Jag jobbar inte, orkar inte ta tag i mina högskolestudier och kan knappt ta hand om mig själv.

Känner igen det där. Jag tror att det handlar ganska mycket om de krav man ställer på sig själv, inte de krav som samhället ställer...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mina vänner växer ifrån mig. Mina fiskar är mer mogna än vad jag är. Snart kommer jag bli rynkig. Jag har redan haft min peak rent utseendemässigt, nu blir jag bara fulare.

[cry][cry]


   
SvaraCitera

har inte gjort nått som jag vill göra än


   
SvaraCitera

Andy91:

Vilken uppmuntrande tanke, typ sem en nedräkning [chocked]

Ja men det är ju så det är..


   
SvaraCitera

uppenbar:

Jag har redan haft min peak rent utseendemässigt, nu blir jag bara fulare.

Jag kan följa med om du vill ha hjälp att välja tyg till kistan.


   
SvaraCitera

Känner precis samma sak som dig, 20 är en perfekt ålder!


   
SvaraCitera

Fyller 22 om nästan två månader, men känner mig som 16 fortfarande.


   
SvaraCitera

Jag blir också 21 i år. Jag känner mig concerned utbildningsmässigt för att jag bara tar en massa jävla blaha-kurser och slösar med CSN, och aldrig får nåt jobb (fattar inte varför, jag söker massor) och allt jag vill bli har jag sjabblat sönder mina betyg för att kunna bli. I såna lägen känns det riktigt bittert att inte vara 17 och veta att, hey, jag har två år kvar i gymnasiet och sen tar jag studenten och allt är skoj.

De flesta av mina vänner har i och för sig inte kommit mycket längre, de reser omkring i världen och typ paddlar kanot, men ändå, det känns som att tiden går för fort. Snart är man 25 och börjar avrunda mot 30. Jag förstår din födelsedagsnoja. Det skojiga är att du får presenter!


   
SvaraCitera

Grattis i förväg, kära flickvän.

Du kan ju alltid glädja dig åt att jag är fyra år äldre än dig 🙁


   
SvaraCitera

Hahaha, det är sant.
Nu är du allt avundsjuk.


   
SvaraCitera