Aviseringar
Rensa alla

Födelsedagspresent till bästa vän.


Ämnesstartare

Min absolut bästa vän fyller 16 om exakt en månad. Vi har alltid varit väldigt bra kompisar, ända sedan vi började skolan men det är det senaste året som vi gått och bli väldigt nära, vi träffas minst ett par gånger i veckan och pratar med varandra varje dag.
Hon fyller som sagt år och jag vill inte köpa ett tråkigt klädesplagg som present utan ge henne något mer speciellt eftersom hon är en så stor del av mitt liv. Jag funderade på en upplevelse som ex skjutbana men jag kunde inte hitta någon där jag bor (eskilstuna) Samtidigt får det inte kosta en förmögenhet eftersom jag endast har mitt studiebidrag.
Finns det någon där ute med något bra förslag?


   
Citera

Kåp något denne uppskattar. Borde ju vara enkelt kan jag tycka om det är din bästa vän


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är det att hon vill ha kläder, smycket etc. men det är också det som alla andra kommer att köpa...:-(


   
SvaraCitera
time
 time

Är du kreativ? Det vill säga, skapar du något någonsin? Musik, konst, spel, något?


   
SvaraCitera

OF 5:

Borde ju vara enkelt kan jag tycka om det är din bästa vän

Möjligtvis inte alltid enkelt, men du vet bättre än oss. [smile] (Riktat till TS alltså) [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om ni har varit vänner så länge som sen ni började skolan måste det finnas många bilder på er tillsammans? Gör en liten bok med bilder från förr och lite text om hur mycket hon betyder för dig. Som en scrapbook, behöver inte vara så stor.

Har ni en favoritlåt tillsammans? Gör en liten film till henne där du tramsar dig till den låten. Eller låt kompisar berätta om varför de tycker så mycket om just henne och avsluta filmen med att du berättar hur mycket hon betyder för dig.

Fixa en överraskningsfest för henne, behöver inte vara mycket kompisar som är med om du inte vill.

Bjud henne på en 3 rättersmiddag hemma och sedan titta på gamla filmer som ni tittade på när ni var yngre. Bara ni två.

Bjud henne på en bowlingkväll.

Man behöver inte alltid ge något fysiskt för att man ska visa sin uppskattning till en kär vän. Ibland räcker det med saker som bara gör er båda glada, tillsammans. [smile]

Lycka till!


   
SvaraCitera