Aviseringar
Rensa alla

Födelsemärken


Design
Ämnesstartare

Är en kille på 15 år! Har 15 födelsemärken i ansiktet! De e sjukt fult. Är de gratis för mej att ta bort dem?


   
Citera
Ämnesetiketter

tror ej det är gratis eftersom plastikoperation ej går under kategorin sjukvård... Är inget sjukt tillstånd att ha födelsemärken heller, alla haaaaaaaaaaaaaaaaar. get over it.


   
SvaraCitera

Det kan vara, känner många som fått "tagit bort" dem gratis med laser, just för att det gick under: "något som var jobbigt för utseendet".
   Men då måste det godkännas som tillräckligt för att gå under den stämpeln.


   
SvaraCitera
Design
Ämnesstartare

Xuzkie:
Det kan vara, känner många som fått "tagit bort" dem gratis med laser, just för att det gick under: "något som var jobbigt för utseendet".
   Men då måste det godkännas som tillräckligt för att gå under den stämpeln.

Men jag tycker det e sjukt fult o kan knappt gå till skolan för det,.,så tror du att det är tillräckligt för att få ta bort gratis? Menar staten får väl inte ta betalt av folk under 18 år eller ?


   
SvaraCitera

Design : Men jag tycker det e sjukt fult o kan knappt gå till skolan för det

dåligt självförtroende går under kategorin psykiska besvär och kan således vårdas bort, men då snackar vi samtal och övningar, inte plastikoperation.. Du kommer inte må bättre av dt på sikt, tankarna kommer fortsätta hunta dig och du kommer hittar fler problem med ditt utseende etc. Gör något åt det psykiska istället!  


   
SvaraCitera
Design
Ämnesstartare

S3ON:

dåligt självförtroende går under kategorin psykiska besvär och kan således vårdas bort, men då snackar vi samtal och övningar, inte plastikoperation.. Du kommer inte må bättre av dt på sikt, tankarna kommer fortsätta hunta dig och du kommer hittar fler problem med ditt utseende etc. Gör något åt det psykiska istället!  

Är nöjd med hela min kropp förutom det ju


   
SvaraCitera

Design :

Är nöjd med hela min kropp förutom det ju

Ja, för stunden. 


   
SvaraCitera