Aviseringar
Rensa alla

Föds som homosexuell?


Notice:

Idiotiskt inlägg. Jag sa aldrig att man väljer bli bög jag undrade ba om man föds till det.

Han sa inte heller att det var DU som sa att man väljer så andas fan.
Det stod "All those saying", enligt dig så sa du inte så, så varför tar du ens åt dig? Typ som att den var riktad mot digTrött

Jötunheimer:

Tror han menar om "drop the soap" grejer

Nä är säker på att det inte är det han menar haha.


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera
Notice
Ämnesstartare

H.ODST:

Han sa inte heller att det var DU som sa att man väljer så andas fan.
Det stod "All those saying", enligt dig så sa du inte så, så varför tar du ens åt dig? Typ som att den var riktad mot digTrött
Nä är säker på att det inte är det han menar haha.

Jag skiter i vem han pratar med. Det har inget med ämnet att göra.


   
SvaraCitera

Notice:

Jag skiter i vem han pratar med. Det har inget med ämnet att göra.

På vilket sätt har det inte med ämnet att göra? haha


   
SvaraCitera
Notice
Ämnesstartare

Fredaghelaveckan:

På vilket sätt har det inte med ämnet att göra? haha

Jag frågade om man föds som det eller om man utvecklar det senare i livet, inte om om det är ett val.


   
SvaraCitera

Om man föds hetro så föds man bög eller lebb.


   
SvaraCitera

Kan en födas som heterosexuell, kan en födas som homosexuell.


   
SvaraCitera

Notice:

Jag skiter i vem han pratar med. Det har inget med ämnet att göra.

Han får skriva vad han vill, sluta vara så grinig. 


   
SvaraCitera
Notice
Ämnesstartare

H.ODST:

Han får skriva vad han vill, sluta vara så grinig. 

Jag får säga vad jag vill, sluta vara så grinig.


   
SvaraCitera

Man föds inte till det. Man väljer själv till att bli det.


   
SvaraCitera

jag tror inte att någon föds till någon läggning, däremot så tror jag att det är en genetisk benägenhet att det är större chans att bli hetro.


   
SvaraCitera

Notice: Tror du man föds som homosexuell eller kan man styra sin sexualitet själv till en viss del?

Det var en bra fråga? Det har jag faktiskt aldrig funderat över. Kan bero på att ingen i min omgivning dvs polare, vänner och släkt är bögar eller flator. Om de är BS har jag noll koll på. Men jag skulle gissa på att man föds till bög eller flata. Även om jag skulle bli inlåst med enbart killar i 10 år så skulle jag ju aldrig få för mig att köra in min kuk i en annan killes röv hur kåt jag än skulle vara.  Tumme ned  Skulle hellre runka och tänka på en sexig porrstjärna.  Tumme upp


   
SvaraCitera
mens
 mens

stoner: Även om jag skulle bli inlåst med enbart killar i 10 år så skulle jag ju aldrig få för mig att köra in min kuk i en annan killes röv hur kåt jag än skulle vara. Tumme ned

Det kan du ju ej veta. Det handlar ju sedan ofta om en längtan efter närhet som också blir sexuell.


   
SvaraCitera

mens: Det kan du ju ej veta. Det handlar ju sedan ofta om en längtan efter närhet som också blir sexuell.

Nej, det kan jag ju naturligtvis inte veta innan jag blir utsatt för det. Det kan du ju ha rätt i. Men å andra sidan har jag medvetet levt i celibat kortare tider i mitt liv av den enkla anledningen att jag levt som singel. Men jag har aldrig känt något "sug" efter kroppslig närhet av en kille. Skulle ex aldrig kunna kyssa en kille då en kyss för mig är en känslomässig sexuell handling. Som jag enbart tilltalas av att ha med en tjej.


   
SvaraCitera

Men då har ju Ryssarna rätt då ju. De som har problem med låga födelsetal. Skydda barnen från homopropaganda så förblir fler heterosexuella vilket sedan leder till fler barn??

Själv tror jag att den genetiska faktorn är så hög att alla andra blir obetydliga.


   
SvaraCitera